Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Anne Ricen prinsessa Ruususesta kertovan eroottisen trilogian viimeinen osa ilmestynyt

Basam Books

Julkaistu: 11.12.2014 klo 11:18
Julkaisija: Basam Books

Prinsessa Ruususen tarinan uudella tavalla kertova Kuinka prinsessa Ruusunen vapautetaan on New York Timesin bestsellerlistan valloittanut eroottinen versio tutusta sadusta. Trilogian kolmas osa tuo tarinaan uusia himokkaita juonenkäänteitä ja mielikuvituksellista sadomasokismia. Rice kirjoitti trilogiansa 1980-luvulla salanimellä A. N. Roquelaure.

Ruusus-trilogian viimeisessä osassa sulttaani on vanginnut Ruususen ja vienyt tämän haaremiinsa. Trilogian päätösosa vie Ruususen kohti aistillisia ja satumaisen vietteleviä fantasioita.

Anne Rice on supersuosittu yhdysvaltalainen kirjailija. Yksi hänen tunnetuimmista teoksestaan on Vampyyrikronikat-sarjaan lukeutuva Veren vangit. Ricen yli kolmeakymmentä kirjaa on myyty lähes 100 miljoonaa kappaletta. Teoksen on suomentanut Timo Utterström.

Arvostelukappaleet: sanni.juvonen@basambooks.fi

www.basambooks.fi

21-vuotias Basam Books on unohdettuihin klassikoihin, vähän käännettyihin kielialueisiin ja hyvinvointiin keskittyvä kustantamo. Basam Booksin valikoima on laaja: kustannamme kirjoja maailmankirjallisuuden huipuista uuteen fantasiaan, joogasta mindfulnessiin, lastenkirjoista matkakirjallisuuteen ja filosofiasta runouteen.