Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Alex Ferguson kertoo mistä aineksista menestys rakennetaan

Minerva Kustannus Oy

Alex Ferguson kertoo mistä aineksista menestys rakennetaan

Julkaistu: 12.10.2016 klo 13:13
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Alex Ferguson – Michael Moritz
MENESTYS
Mitä ManU ja elämä ovat minulle opettaneet

Upean uran jalkapallomanagerina tehnyt Sir Alex kertoo inspiroivassa ja suorapuheisessa kirjassaan, mistä aineksista menestys rakennetaan.

Ferguson on analysoinut johtajavuosiensa tärkeitä päätöksiä yhdessä ystävänsä ja yhteistyökumppaninsa Sir Michael Moritzin kanssa ja jakaa oppeja, joita jokainen voi käyttää menestyäkseen elämässään ja työssään.

Kirja ei ole perinteinen johtamisopas, vaan värikkäästä jalkapallon maailmasta ammentava persoonallinen puheenvuoro, jonka esimerkkitapaukset eivät nouse akateemisesta tutkimustiedosta vaan elämänmakuisesta käytännön kokemuksesta huippujalkapallon eri pelikentillä.

Menestys

ISBN/EAN 978-952-312-368-7
Luokka 79.31; 99.1
Suomennos Petri Ukskoski
135 x 210
Sidottu
384 s.
Ilmestyy viikolla 43/2016

Brittijalkapalloilun suurin valmentajapersoona, Sir Alex Ferguson, siirtyi eläkkeelle vuonna 2013 johdettuaan Manchester Unitedia 27 vuotta. Ferguson voitti enemmän mestaruuksia kuin yksikään valmentaja Englannin jalkapallohistoriassa ja teki Manchester Unitedista myös taloudellisen menestystarinan.

Sir Michael Moritz on walesilaissyntyinen pääomasijoittaja. Hän on aiemmin julkaissut teokset Apple Inc.: The Little Kingdom sekä Going for Broke: Lee Iacocca’s Battle to Save Chrysler.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi