Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Xamkin nimitysuutisia

Xamkin nimitysuutisia

Julkaistu: 04.12.2013 klo 09:03
Julkaisija: Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy

Kymenlaakson ja Mikkelin ammattikorkeakoulujen viestintä- ja markkinointipalvelut ja opiskelijapalvelut siirtyvät emoyhtiöön eli Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:öön (Xamk) 1.1.2014 alkaen.

Opiskelijapalveluiden päälliköksi on 1.1.2014 alkaen valittu tradenomi (ylempi AMK) Leena Kurki-Pölönen ja viestintä- ja markkinointipäälliköksi tradenomi Tiivi Pukkila-Nupponen. Molemmat valitut ovat toimineet vastaavissa tehtävissä Mikkelin ammattikorkeakoulussa.

1.1.2014 alkaen emoyhtiön palveluksessa tulee olemaan noin 100 henkilöä. Aiemmin Xamkiin ovat siirtyneet ammattikorkeakoulujen tietohallintopalvelut sekä kirjasto- ja oppimisteknologiapalvelut. Mikkelin ja Kymenlaakson ammattikorkeakoulujen tavoitteena on yhdistää kaikki toimintonsa vuonna 2017.

Kuvat ovat ladattavissa osoitteessa kuvat osoitteeseen: kuvat.kyamk.fi/tiedotus/Henkilokuvia/Xamk

Toimitusjohtaja Heikki Saastamoinen
Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy

Hallintojohtaja Antti Paloneva
Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy

Tiedote 18.11.2013:
Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu käynnistää toimintaansa

Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy on Mikkelin ammattikorkeakoulun ja Kymenlaakson ammattikorkeakoulun emoyhtiö. Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:n omistavat Mikkelin, Savonlinnan, Pieksämäen, Kotkan ja Kouvolan kaupungit sekä Iitin kunta. Toimitusjohtajana on Mikkelin ammattikorkeakoulu Oy:n toimitusjohtaja/rehtori Heikki Saastamoinen ja hallituksen puheenjohtajana Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy:n hallituksen puheenjohtaja Jussi Lehtinen. Yhtiössä työskentelee 1.3.2013 alkaen noin 60 työntekijää, jotka tarjoavat tukipalveluja Mamkille ja Kyamkille.