Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Vuoden Nuori Johtaja 2014 -kilpailuun saapui runsaasti ehdotuksia

Vuoden Nuori Johtaja 2014 -kilpailuun saapui runsaasti ehdotuksia

Julkaistu: 17.09.2014 klo 16:26
Julkaisija: Suomen Nuorkauppakamarit ry

Vuoden Nuori Johtaja -kilpailuaika päättyi 14.9. Kilpailuun ilmoitettiin 80 eri nuorta johtajaa. Kilpailuun jätettiin kaiken kaikkiaan 120 ehdotusta – osa ehdottajista ehdotti samaa johtajaa. Ehdotuksia saapui selvästi enemmän kuin viime vuonna. Ehdokkaiden joukossa on laaja joukko tasokkaita nuoria johtajia sekä pk-yrityksistä että suurista kansallisista ja kansainvälisistä yrityksistä. Lisäksi julkisen hallinnon johtajia ehdotettiin kilpailuun mukaan.

Suomen Nuorkauppakamarit ry:n kilpailussa etsitään ja palkitaan Vuoden Nuori Johtaja 2014. Kilpailuun on voinut ilmoittaa kenet tahansa alle 40-vuotiaan johtajan, joka toimii vastuullisesti ja esimerkillisesti. Voittajan valitsee tuomaristo, joka koostuu Suomen Nuorkauppamarien, Teknologiateollisuus ry:n, CxO Mentorin, Experiksen, FIBS ry:n ja Sefen edustajista.

Vuoden Nuori Johtaja 2014 -voittaja julkistetaan ja palkitaan 5.11. Suomen  Nuorkauppakamarien ja Vuoden Nuori Johtaja -kilpailun yhteistyökumppanien yhteistyössä järjestämässä Nuori Johtajuus -seminaarissa. Seminaari järjestetään Helsingissä Tekesin tiloissa. Seminaari videoidaan osaan ELY-keskuksista ympäri Suomea.

Vuoden Nuori Johtaja 2014 saa palkinnoksi CxO Mentorin huippujohtajan ammattimentorointipaketin.

Suomen Nuorkauppakamari on järjestänyt Vuoden Nuori Johtaja -kilpailun vuodesta 2007 alkaen.Vuoden Nuori Johtaja 2014 -kilpailun suojelijana toimii ekonomisti Anne Brunila. Kilpailun pääyhteistyökumppanina toimii Teknologiateollisuus ry. Vuoden Nuori Johtaja 2014 -palkinnon lisäksi kilpailussa jaetaan myös Teknologiateollisuuden Vuoden Nuori Johtaja -tunnustus. Yhteistyökumppaneita ovat myös CxO Mentor Oy, Experis, yritysvastuuverkosto FIBS ry, Taloudellinen tiedotustoimisto, Suomen Ekonomiliitto Sefe ja Tekes.

Mervi Vuorinen
kehitysjohtaja, Kestävä johtajuus
mervi.vuorinen@jci.fi

Niina Hämäläinen