Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Varsinaissuomalaisia työpaikkaohjaajia palkittiin työssäoppimisen edistämisestä

Turun ammatti-instituutti

Varsinaissuomalaisia työpaikkaohjaajia palkittiin työssäoppimisen edistämisestä

Julkaistu: 28.04.2016 klo 07:51
Julkaisija: Turun ammatti-instituutti

Varsinais-Suomen ammatilliset koulutuksen järjestäjät ja alueellista työssäoppimisen yhteistyötä kehittävä Laakeri-tiimi palkitsi 36 yrityksen / organisaation työpaikkaohjaajaa 27.4.2016. Diplomit jaettiin Salon seudun ammattiopistossa pidetyssä tilaisuudessa tunnustuksena osaamisesta ja sitoutumisesta työpaikkojen ja oppilaitosten koulutusyhteistyöhön.

Samassa yhteydessä järjestettiin Yhteistyöllä osaajia työelämään -seminaari, jossa Jarmo Nykänen Salofa Oy:stä ja Mika Nummenpalo LED Tailor Innova7ionista kertoivat kokemuksistaan työpaikan ja ammatillisen koulutuksen yhteistyöstä. Työn tärkeydestä ja merkityksestä nykyajan nuorille puhui Petri Rajaniemi Future Works Oy.

Tilaisuuden järjesti Varsinais-Suomen ammatilliset koulutuksen järjestäjät ja alueellista työssäoppimisen yhteistyötä kehittävä Laakeri-tiimi. Sen toimintamuotoja ovat työpaikkaohjaajakoulutusten kehittäminen, hankeyhteistyö työssäoppimisen edistämiseksi ja tiedon välitys opettajille työssäoppimiseen liittyen.

Rolf Holmberg, 044 9073 035
työssäoppimisen koordinaattori, Turun ammatti-instituutti