Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Turun ammatti-instituutti isolla joukkueella Taitaja SM-kilpailuihin

Turun ammatti-instituutti

Turun ammatti-instituutti isolla joukkueella Taitaja SM-kilpailuihin

Julkaistu: 02.05.2016 klo 08:00
Julkaisija: Turun ammatti-instituutti

Tänä vuonna Seinäjoella järjestettävissä Taitaja2016 ammattitaidon SM-kilpailuissa 10.–12.5.2016 kilpailee Turun ammatti-instituutista suuri joukko eri ammattialojen parhaimmiksi valtakunnallisissa semifinaaleissa osoittautuneita alle 20-vuotiaita nuoria. Suuri kilpailijajoukko kertoo fiksujen nuorten lisäksi Turun ammatti-instituutin koulutuksen korkeasta tasosta. Turun ammatti-instituutista valtakunnallisiin semifinaaleihin osallistui yhteensä 75 kilpailijaa.

Turun ammatti-instituutin joukkue kilpailee Seinäjoella viidessätoista yksilölajissa, kahdessa parilajissa sekä kahdessa näytöslajissa.

Turun ammatti-instituutin kilpailijoiden esittely

Joukkueeseen kuuluu kilpailijoiden lisäksi tukihenkilöitä. Joukkueen johtajana toimii kilpailutoiminnan koordinaattori Olavi Lähteinen. Joukkueen tukitiimissä ovat lisäksi lehtori Jarmo Linkosaari, oppilaitospappi Atte Airaksinen ja psykologi Sebastian Björkstam.

Taitaja2016-tapahtuma, valtakunnallinen ammattitaidon SM-kilpailu, TaitajaPLUS sekä Taitaja9, pidetään 10.–12.5.2016 Seinäjoella.

Lisätietoja Taitaja2016-tapahtumasta
www.taitaja2016.fi

Yhteyshenkilö (lisätiedot, haastattelupyynnöt yms.)
Jarmo Linkosaari 050 5185 811
jarmo.linkosaari@turku.fi