Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Tuomo Loukomies muutosvalmentajaksi Kissconsulting Oy:hyn

Kissconsulting Oy

Tuomo Loukomies muutosvalmentajaksi Kissconsulting Oy:hyn

Julkaistu: 28.06.2016 klo 06:39
Julkaisija: Kissconsulting Oy

”Loukomies on vahva oppimisen ja kasvumentaliteetin osaaja ja äärimmäisen hyvä lisä Kissconsulting osaamiseen”, kertoo Kissconsultingin toimitusjohtaja Maarika Maury Kissconsulting kaartiin liittyvästä Tuomo Loukomiehestä. Tällä hetkellä maailma muuttuu niin kovalla vauhdilla, että kenelläkään ei ole mahdollisuutta jäädä paikoilleen ja unohtaa uuden oppimisen tärkeyttä, Maury jatkaa.

Tuomo Loukomies on 39-vuotias kasvatustieteen maisteri ja taustaltaan erityisopettaja. Hän on oppisvalmentaja ja kouluttaja ja valmentanut niin julkisia kuin yrityspuolen organisaatiota. Loukomiehellä on vahva kokemus ihmisten ja osaaminen täyden potentiaalin hyödyntämisestä liiketoiminnan tukena.

“Erityisen mielenkiintoiseksi uuden työtehtäväni muutosvalmentajana tekee se, että pääsen keskittymään organisaatioiden tulosten parantamiseen ihmisten oppimisen näkökulmasta. Paremmat valmiudet oppia uutta ja poisoppia vanhasta tarkoittavat väistämättä mitattavasti parempia tuloksia, tyytyväisempiä ihmisiä sekä kasvavia todennäköisyyksiä onnistua asetetuissa tavoitteissa. Tässä haluan auttaa ihmisiä ja yrityksiä yltämään täyteen potentiaaliinsa”, Loukomies kertoo uudesta työtehtävästään.

“Pitkä työkokemukseni sekä onnistuneet asiakassuhteeni kuntien, kaupunkien ja oppilaitosten kanssa antaa minulle hyvät lähtökohdat tehdä yhteistyötä myös julkisen sektorin toimijoiden kanssa, jotka ovat vastikään hyödyntäneet Kissconsultingin tuloksekkaita työkaluja. Tähän pääsen antamaan oman lisäni, lisää Loukomies.

Maarika Maury Toimitusjohtaja maarika@kissconsulting.fi, 050 5900412

Tuomo Loukomies, muutosvalmentaja, tuomo.loukomies@kissconsulting.fi, 050 5400001

Kissconsulting Oy on 1990 perustettu liikkeenjohdon konsultointi- ja valmennusyritys. Kissconsulting toteuttaa asiakkaiden tarpeisiin räätälöityä konsultointia ja yritysvalmennuksia tähdäten asiakkaan menestykseen. Kissconsulting on mukana asiakkaan arjessa ja toimii valmennuskumppanina asiakkaan kanssa läpi koko prosessin ajan varmistaen, että valmennuksen anti muuttuu toiminnaksi. Uskomme yksinkertaisuuteen, arkeen ja tekojen merkitykseen. www.kissconsulting.fi