Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » TTS Työtehoseura Suomen ympäristöopiston SYKLI:n osaomistajaksi

TTS Työtehoseura

TTS Työtehoseura Suomen ympäristöopiston SYKLI:n osaomistajaksi

Julkaistu: 06.08.2015 klo 10:35
Julkaisija: TTS Työtehoseura

TTS Työtehoseura on hankkinut 40 % omistusosuuden Suomen ympäristöopisto Syklistä 22.kesäkuuta allekirjoitetulla sopimuksella. Muina Syklin omistajina jatkavat edelleen Hyvinkään-Riihimäen Seudun Ammattikoulutussäätiö (40 %), Palvelualojen ammattiliitto PAM sekä Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP ry.

Suomen ympäristöopisto SYKLI on valtakunnallinen ympäristöosaamisen kouluttaja ja kehittäjä. TTS Työtehoseura näkee toteutuneen omistusjärjestelyn vahvistavan merkittävästi mahdollisuuksia tarjota asiakkaille monipuolisia ympäristöosaamisen ratkaisuja kaikkien omistajien yhteistyönä. Syklin osaamiskokonaisuudet jätehuollon, energiatehokkuuden ja logistiikan alueella tuovat erinomaisen lisän myös Työtehoseuran tarjontaan.

Kuva: Sopimuksen allekirjoittivat Hyvinkään kaupunginhallituksen puheenjohtaja Annika Kokko, Hyria koulutus Oy:n toimitusjohtaja Pekka Vaittinen sekä TTS Työtehoseuran toimitusjohtaja Tarmo Luoma

TTS Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki