Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » TKK:n kieltenopettajille helpotusta tehtävien tarkastukseen

TKK:n kieltenopettajille helpotusta tehtävien tarkastukseen

Julkaistu: 02.12.2008 klo 17:17
Julkaisija:

Syksyn tultua kieliopinnot korkeakouluissa ovat vilkastuneet jälleen. Tämän syksyn myötä TKK sai käyttöönsä mainion mCommentin - kirjoitusprosessin ohjaustyökalun, jonka avulla tarkastetaan ja korjataan kaikki kielten kurssien tehtävät. Jatkossa käyttöä laajennetaan mahdollisesti koko TKK:n lopputöiden tarkastamiseen ja korjaamiseen.

TKK:lla englannin kieltä opettava lehtori Ken Pennington tiivisti mCommentin käyttökokemuksiaan seuraavasti: "mComment on erinomainen työkalu palautteenantoon ja opiskelijoiden oppimisen seurantaan jotta saadaan selville kehitettäviä osa-alueita. mCommentin avulla annan laadukkaampaa palautetta opiskelijoille lyhyemmässä ajassa. En voisi enää kuvitella opettavani kurssia ilman mCommentia."

mComment toimitetaan TKK:lle Moodleen integroituna. Nyt toimitetun järjestelmän myötä TKK voi entistä paremmin tehdä verkkoyhteistyötä muiden korkeakoulujen kanssa.

Teknillinen korkeakoulu TKK on Suomen vanhin tekniikan yliopisto.

Lisätietoa mCommentista:

Mediamaisteri Group