Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Tampere-talo hakee nuoria toteuttamaan 25-vuotisjuhlavuotensa synttärit

Tampere-talo Oy

Tampere-talo hakee nuoria toteuttamaan 25-vuotisjuhlavuotensa synttärit

Julkaistu: 27.01.2015 klo 09:50
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Tampere-talo hakee noin 25-vuotiaita nuoria juhlavuoden tiimiinsä toteuttamaan talon synttäritapahtuman. Tiimiin valittavat nuoret saavat tapahtuman tuottamisessa vapaat kädet ja käyttöönsä Tampere-talon tilat ja osaamisen. Haku käynnistyy lauantaina 31.1. juhlavuoden avauksessa Tampereen Koskikeskuksessa.

Ajatus nuorten järjestämästä tapahtumasta syntyi halusta houkutella taloon yhä enemmän nuorta yleisöä.

‒ Täyttäessämme 25 vuotta haluamme kuulla saman ikäisiltä nuorilta, minkälaiset sisällöt heitä kiinnostavat. Haluamme nähdä, mikä saa heidät innostumaan ja tulemaan taloon. Nuorilla on parhaimmillaan mahdollisuus luoda aivan uudenlainen tapahtumakonsepti. Emme aseta tapahtumalle ennakkoon mitään tiettyjä raameja. Tiimi saa rakentaa sisällöt ja vastaa tuotannon kannattavuuden suunnittelusta talomme avustuksella, kertoo ohjelmapäällikkö Marko Stenström Tampere-talosta.

Rekrytoinnista vastaa talon yhteistyökumppani Sihti. Hakijoille ei aseteta tiukkoja vaatimuksia, vaan tiimiin haetaan erilaisista taustoista tulevia ja erityyppisiä taitoja hallitsevia nuoria. Työkokemusta ei edellytetä, mutta sitäkin enemmän intohimoa, ideoita ja innostusta, tiimityö- ja viestintätaitoja ja aikaansaavaa asennetta. Nuorten tavoittamiseksi on julkaistu myös rekrytointivideo.

Nuoret saavat itsellensä tapahtuman tuoton ja pääsyn talon konsertteihin vuoden aikana. Tampere-talo haluaa tarjota nuorille arvokasta työkokemusta kulttuurin parissa ja edistää näin heidän työllistymistään tulevaisuudessa.

Koskikeskuksen keskusaukiolla lauantaina 31.1. pidettävässä tapahtumassa voi hakea heti mukaan tiimiin ja tulla tapaamaan Tampere-talon ja Sihdin väkeä. Rekrytointia koskevat tietoiskut järjestetään klo 11.00, 12.15. ja 13.30. Haku on käynnissä 25.2. asti, jolloin nuorten tiimi julkaistaan. Sihti kutsuu hakijoita haastatteluun jo hakuaikana.

Keskusaukion tapahtumassa klo 10-17 järjestetään päivän aikana myös monenlaista muuta ohjelmaa. Paikalla on jäseniä nuorten trikkausryhmä Unitosta, jonka kanssa Tampere-talo tuottaa pääsiäisenä yhteistyössä trikkaamalla esitettävän Parsifalin tarinan. Uniton nuoret esittävät trikkaustaitojaan tietoiskujen aikana. Sihti kertoo kesätöistä sekä haastaa yrityksiä työllistämään nuoria. Sihdillä on jo nyt tarjolla nuorille sata kesätyöpaikkaa eri yrityksissä.

Rekrytointivideo: Hae mukaan tiimiin ja tee ihan mitä vaan – Tampere-talo 25 v.
Hakulomake: www.sihti.fi (avautuu 31.1.)
Aihetunnisteet: #Tamperetalo #Sihti #Unito #Parsifal2015

Tampere-talon juhlavuoden logot

Lisätietoja

Tampere-talo: ohjelmapäällikkö Marko Stenström, puh. 050 579 9226, marko.stenstrom@tampere-talo.fi

Sihti: toimitusjohtaja JP Annala, puh. 050 444 4455, jp@sihti.fi

Unito: kaupallinen tuottaja Joonas Inha, Unify Productions Oy, puh. 040 821 4156, media@parsifal.fi

Lisätietoja Tampere-talon koko juhlavuodesta ja Koskikeskuksen tapahtumasta: tiedottaja Anne Sivula, Tampere-talo, puh. 040 7174873, anne.sivula@tampere-talo.fi

www.tampere-talo.fi
Facebook ja YouTube: /tamperetalo
Twitter ja Instagram: @tamperetalo
Blogi: www.tampere-talo.fi/blog/

www.sihti.fi
Facebook: /SihtiOy
Twitter: @SihtiOy ja @Sihti_IT
Instagram: @sihti

Unito
www.parsifal.fi
Facebook ja YouTube: /TeamUnito
Instagram: @therealunito ja @parsifal2015

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki