Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Silja Silvasti SYL:n sosiaalipoliittiseksi sihteeriksi

Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry

Silja Silvasti SYL:n sosiaalipoliittiseksi sihteeriksi

Julkaistu: 16.10.2015 klo 09:48
Julkaisija: Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry

Tiedote 16.10.2015

Vapaa julkaistavaksi

Suomen ylioppilaskuntien liiton (SYL) hallitus on valinnut sosiaalipoliittiseksi sihteeriksi yhteiskuntatieteiden ylioppilas Silja Silvastin, 23. Silvasti seuraa tehtävässä Soile Korisevaa.

Silja Silvasti on toiminut SYL:ssa vuonna 2015 ja Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnassa vuonna 2014 hallituksen jäsenenä vastuualueenaan sosiaalipolitiikka. Hänellä on ollut lukuisia yhteiskunnallisia luottamustehtäviä. Silvastin eduiksi katsottiin erityisesti merkittävä yhteiskunnallisen vaikuttamisen osaaminen, vahva viestinnällinen ote, innostunut asenne toimialan kehittämiseen sekä ajankohtainen tuntemus opiskelijoiden toimeentulosta ja muista sosiaalipoliittisista kysymyksistä.

Silvasti opiskelee Jyväskylän yliopistossa sosiaalityötä ja yhteiskuntapolitiikkaa. Hän aloittaa työnsä SYL:ssa 1. joulukuuta.

SYL:n pääsihteeri Juha Töyrylä, p. 041 515 2229

Silja Silvasti, p. 044 906 5004

etunimi.sukunimi@syl.fi

15 jäsenjärjestöä ja 132 000 yliopisto-opiskelijaa edustava Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry. on maan suurin yliopisto-opiskelijoiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö.