Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Proto Kickoff aloittaa Startup Now!:n 3.4.

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy

Proto Kickoff aloittaa Startup Now!:n 3.4.

Julkaistu: 02.04.2014 klo 16:26
Julkaisija: Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy

Unohda kesätyö! Patterilla on jotain parempaa tarjolla! Startup NOW! on startup-yrittäjyyttä Kymenlaakson ammattikorkeakoulussa edistävä kampanja. Keväällä ja kesällä järjestettävät tapahtumat ovat kaikille avoimia.

Neljä askelta

Startup NOW! kokonaisuus koostuu neljästä askeleesta, joiden päämääränä on kannattavan liiketoiminnan aloittaminen. Kokonaisuus alkaa 3.4. Proto Kickoff -tapahtumalla, jonka tarkoituksena on keksiä idea, jossa on startup potentiaalia. Seuraavassa tapahtumassa Startup workshopissa kerätään idean ympärille tiimi, jonka kanssa ideaa viedään eteenpäin. Kolmas ja neljäs vaihe ovat intensiiviset bootcampit ”Cambridge venture camp” ja ”Startup summer camp”, joissa selvitetään idean todellinen potentiaali ja tehdään unelmista totta! Tapahtumista on mahdollista saada myös opintopisteitä, eli opintotuki ei katkea kesän ajaksi. Osallistua voi yksittäiseen tapahtumaan tai vaikka kaikkiin neljään.

Tapahtuman mahdollistavat Nuoret kasvuyrittäjät- ja Peli-innovaatiot -hankkeet. Käytännön järjestelyissä pääorganisaattorina on Patteri Network. Patterin päätavoitteena on tuottaa opiskelijoille erilaisia ideoita ja yrittäjyyttä kehittäviä tapahtumia, sekä antaa tukea ja opastusta yrittäjyyteen. Patterin henkilökunta koostuu opiskelijoista ja alumneista, mutta lisää aktiivista porukkaa mahtuu vielä mukaan.

Proto Kickoff 3.─4.4.2014

3.4. Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, Kasarminmäen kampus, Paja Galleria

4.4. Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, Kasarminmäen kampus, Projekti-tila, Paja

Antti Viitanen, 044 702 8859, patteri@kyamk.fi

PatteriNetwork.wordpress.com

Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy on Mikkelin ammattikorkeakoulun ja Kymenlaakson ammattikorkeakoulun emoyhtiö. Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:n omistavat Mikkelin, Savonlinnan, Pieksämäen, Kotkan ja Kouvolan kaupungit sekä Iitin kunta. Toimitusjohtajana on Mikkelin ammattikorkeakoulu Oy:n toimitusjohtaja/rehtori Heikki Saastamoinen ja hallituksen puheenjohtajana Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy:n hallituksen puheenjohtaja Jussi Lehtinen. Yhtiössä työskentelee noin 100 työntekijää, jotka tarjoavat tukipalveluja Mamkille ja Kyamkille.