Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » PERUUTUS: tiedotustilaisuus 19.6. Cursorin, Kymenlaakson ammattikorkeakoulun sekä Cambridgen yliopiston Judge Business Schoolin yhteistyö yrittäjyysosaamisen kehittämiseksi

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kutsu.
Julkaistu: 16.06.2014 klo 07:30
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Hyvä vastaanottaja!

Aikatauluongelmien vuoksi joudumme valitettavasti perumaan tiedotustilaisuuden to 19.6.2014 klo 10.00 Cursorin toimipisteessä Kotkassa!

Aihe: Cursorin, Kymenlaakson ammattikorkeakoulun sekä Cambridgen yliopiston Judge Business Schoolin yhteistyö yrittäjyysosaamisen kehittämiseksi

Tilaisuus tullaan järjestämään elo-syyskuussa. Ilmoitamme uuden ajankohdan myöhemmin.

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon