Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Oriveden Opisto tarjoaa taidepainotteista kasvatustiedettä

Kansanvalistusseura

Oriveden Opisto tarjoaa taidepainotteista kasvatustiedettä

Julkaistu: 13.05.2013 klo 15:34
Julkaisija: Kansanvalistusseura

Oriveden Opistolla on käynnistymässä uusi opintolinja taidepainotteisen kasvatustieteen linjan startatessa elokuuta 2013. Lukuvuoden mittaisen opintolinjan keskeisiä sisältöjä ovat kasvatustiede, taidekasvatus sekä erilaiset taideprojektit. Uusi opintolinja vahvistaa Oriveden Opiston koulutustarjontaa ja koulutusalojen rajat ylittävää yhteistyötä.

Opintojen aikana opiskelija voi suorittaa kasvatustieteen ja aikuiskasvatuksen perusopinnot (25 op) Jyväskylän avoimen yliopiston tutkimusvaatimusten mukaisesti. Taidekasvatuksen opinnoissa perehdytään taidekasvatuksen teoriaan ja menetelmiin sekä toteutetaan erilaisia taideprojekteja niin Oriveden Opistolla kuin yhteistyökumppaneiden kanssa. Lisäksi linjan opiskelijoilla on mahdollisuus kehittyä musiikissa, kuvataiteessa sekä kirjoittamisessa osallistumalla opiston taidelinjojen opintoihin.

Taidepainotteisen kasvatustieteen linja tarjoaa monipuolisen opintokokonaisuuden esimerkiksi kasvatus- ja opetusalasta kiinnostuneille. Linja sopii hyvin myös täydennyskoulutukseksi jo alalla työskenteleville. Linjalle haku päättyy 9. elokuuta 2013 ja opinnot alkavat 19. elokuuta 2013.

Lisätiedot:

Merja Snellman
merja.snellman@kvs.fi / 050 383 3949.

Taidepainotteisen kasvatustieteen linjan esittely Oriveden Opiston sivuilla: http://urly.fi/7Wh

KANSANVALISTUSSEURA – Tilaa sivistykselle. Rakennamme oppivan elämäntavan yhteiskuntaa. Julkaisemme, koulutamme ja vaikutamme, Suomessa ja maailmalla.