Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Opiskelijoiden toteuttama Nenäpäivä-tapahtuma tuotti huikean potin hyväntekeväisyyteen

Omnia

Julkaistu: 05.11.2013 klo 13:22
Julkaisija: Omnia

Omniassa ensimmäistä kertaa järjestetty Nenäpäivä-tempaus tuotti komeasti yli kolmen tuhannen euron potin Ylen Nenäpäivä 2013 -keräykseen. Opiskelijavoimin toteutetun tapahtuman ideana oli tahto auttaa myös niitä vähäosaisia, joille koulutus ei ole itsestäänselvyys. Tapahtuma otettiin eri koulutusaloilla innostuneena vastaan, ja yhteistyön tulokset näkyivät paitsi hyvänä rahasummana, myös hyvän yhteishengen luojana. Tarkoituksena on jatkaa ja laajentaa tapahtumaa tulevinakin vuosina.

Järjestelyihin osallistuivat artesaani- ja media-assistenttiopiskelijoiden lisäksi mm. opetusravintola Henricus, kirjasto, kestävän kehityksen myymälä OmniaShop sekä rakennusalan opiskelijoita, kiinteistöhoitajaopiskelijoita, leipuri-kondiittori- ja tarjoilijaopiskelijoita, kauneudenhoitoalan opiskelijoita, aikuispuolen puuseppäopiskelijoita, audiotyöpajalaisia ja paljon opettajia ja muuta henkilökuntaa.

Muotinäytökset, taontaesitykset, työnäytökset, autopesula, kahvio, passikuvauspiste, trikkikuvastudio, lautapelipöytä, oppilastyömyymälä, kukkakauppa ja taidenäyttelyt keräsivät satoja osallistujia ja paljon positiivista huomiota.

Lisätietoja

• taideaineiden lehtori Leena Wiikari, Omnian ammattiopisto, p. 046 851 5211, leena.wiikari@omnia.fi

Omnia vastaa jäsenkuntiensa Espoon, Kauniaisten ja Kirkkonummen ammatillisesta toisen asteen koulutuksesta. Monialaisessa koulutuskuntayhtymässä on vuositasolla noin 10.000 ammatillisen koulutuksen opiskelijaa, joista perustutkintokoulutuksessa on noin 5.000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki