Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Omnian uudet verkkosivut avattu!

Omnia

Omnian uudet verkkosivut avattu!

Julkaistu: 09.09.2016 klo 13:18
Julkaisija: Omnia

Omnian uudet verkkosivut julkaistiin perjantaina 9. syyskuuta Omnian 10-vuotisjuhlan yhteydessä. Samalla vaihtui myös organisaation visuaalinen ilme. Näistä ja muista ajankohtaisista teemoista tiedotamme sidosryhmiämme tulevien viikkojen aikana eri kanavissa.

Verkkosivut palvelevat asiakkaitamme nyt yhä paremmin. Uusilta sivuilta löydät nopeammin ja helpommin tarvitsemasi tiedon koulutuksistamme, kursseistamme ja palveluistamme. Opiskelijat ovat saaneet myös oman osionsa, johon on koottu vain heitä koskevat asiat.

Suurin muutos Espoon työväenopiston ja Espoon aikuislukion asiakkaiden kannalta on se, että tarjonta on siirretty kokonaisuudessaan vanhoilta omilta sivuilta Omnian sivuille.

Hakutoiminto ohjaa helposti oikealla polulle

Omnian laaja koulutustarjonta on nyt tuotu yhteen osoitteeseen. Monipuolisen hakutoiminnon avulla löydät nopeasti ja helposti sinua kiinnostavien koulutusesittelyjen luokse ilman moniportaisia klikkauksia.

Etusivulta löytyy myös alkavien koulutusten ja kurssien kalenteri hakuaikoineen.

Opiskelijoiden omat sivut

Opiskelijoille tarkoitettu tieto on nyt keskitetty yhteen paikkaan opiskelijoiden omille sivuille.

Tervetuloa tutustumaan uudistuvan Omnian uusille verkkosivuille!

omnia.fi

Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omnia on monialainen koulutuksen järjestäjä, joka tarjoaa nuorille ja aikuisille toisen asteen ammatillista koulutusta, oppisopimuksia, lukio-opetusta, työpajatoimintaa sekä vapaan sivistystyön kursseja. Eri-ikäiset oppijat voivat joustavasti yhdistää esimerkiksi opintoja ja harrastustoimintaa mielekkäiksi kokonaisuuksiksi. Omniassa työskentelee 860 alansa ammattilaista ja oppijoita on eri yksiköissä vuosittain yli 60.000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki