Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Omnialle uusi toimipiste Tapiolaan

Omnialle uusi toimipiste Tapiolaan

Julkaistu: 31.03.2016 klo 08:53
Julkaisija: Omnia

Espoon työväenopiston ja aikuislukion toiminta Tapiolassa jatkuu uudessa toimipisteessä syksyllä 2016, kun Omnia saa uudet tilat osoitteeseen Itätuulentie 1.

Tiloihin siirtyvät aikuislukio ja osa työväenopiston palveluista osoitteista Itätuulenkuja 8, Ahertajantie 6 ja Kaivomestarinniitty 2. Tilat remontoidaan kevään aikana opetustarpeiden mukaan ja muutto tapahtuu kesän aikana.

Aikuislukion toiminta

Espoon aikuislukion lukuvuosi 2016–2017 alkaa 30.8. uudessa osoitteessa Itätuulentie 1. Opetus käynnistyy elokuussa abikursseilla jo viikolla 33. Tarkemmat tiedot opetustiloista löytyy elokuussa kotisivuilta. Uusia lukio-opiskelijoita lukuvuodelle 2016–2017 otetaan 16.–18.8. ja 23.–25.8. klo 14.00–17.00. Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Lukion uuden kurssitarjonnan löydät osoitteesta www.espoonaikuislukio.fi toukokuun alussa ja opinto-oppaasta elokuun lopussa. Aikuislukiossa voi joustavasti opiskella ylioppilaaksi tai yksittäisiä lukion kursseja eri oppiaineissa.

Työväenopiston toiminta

Syksyn opetuskausi työväenopistossa käynnistyy syyskuun ensimmäisellä viikolla. Ilmoittautumiset syksyn kursseille käynnistyvät tiistaina 9.8. liikunnan kursseilla ja jatkuvat 19.8. saakka. Ilmoittautuminen tapahtuu osoitteessa www.ilmonet.fi tai p.020 692 444. Tämän jälkeen kursseille voi ilmoittautua niin kauan, kuin paikkoja on vapaana.

Syksyn opinto-ohjelma ilmestyy elokuun alussa ja on noudettavissa opiston aluekeskuksista, kirjastoista, yhteispalvelupisteistä ja kauppakeskuksista Espoossa. Opinto-ohjelmaan voi tutustua kesäkuun lopulla pdf-muodossa osoitteissa www.espoo.fi/tyovaenopisto ja www.ilmonet.fi.

Lisätietoja

• Kari Pekkarinen, Espoon aikuislukio, p. 046 877 1264, kari.pekkarinen@omnia.fi
  • Paula Ranki, Espoon työväenopisto, p. 050 428 9464, paula.ranki@omnia.fi

Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omnia on monialainen koulutuksen järjestäjä, joka tarjoaa nuorille ja aikuisille toisen asteen ammatillista koulutusta, oppisopimuksia, lukio-opetusta, työpajatoimintaa sekä vapaan sivistystyön kursseja. Eri-ikäiset oppijat voivat joustavasti yhdistää esimerkiksi opintoja ja harrastustoimintaa mielekkäiksi kokonaisuuksiksi. Omniassa työskentelee 860 alansa ammattilaista ja oppijoita on eri yksiköissä vuosittain yli 60.000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki