Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Nimityksiä Casatino Oy:ssa

Nimitys.
Julkaistu: 06.06.2011 klo 17:55
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Projektipäällikkönä aloitti 4. toukokuuta DI Juhani Klint (43). Hän on aiemmin toiminut projektijohtajana Metso Powerilla sekä usean vuoden Nokia Siemens Networksilla. Vastuualueinaan hänellä on hoivahankkeiden projektinjohto ja toimintaprosessien kehittäminen. Hän  toimii tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden ja tuotannon välillä.

1. kesäkuuta aloitti projektipäällikkönä Tero Vettenranta (30). Hän on aiemmin toiminut rakennuttajainsinöörinä Suomen Aluerakennuttaja Oy:ssä. Hänen vastuualueenaan ovat julkisen sektorin projektit.

Casatino Oy on Suomen suurin yksityinen palvelurakentamiseen erikoistunut yritys. Taloustutkimuksen mukaan Casatino on toiseksi tunnetuin ja arvostetuin yli 40 alan toimijan joukosta. Monipuolisesta tuote- ja palveluvalikoimasta löytyy ratkaisut niin kuntien, yritysten kuin yksityisten rakennuttajien tarpeisiin. Yhtiön pääkonttori on Tampereella ja tuotantolaitokset ovat Kankaanpäässä. Yhtiö on perustettu vuonna 2001. www.casatino.fi