Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Minna Patosalmi siirtyy Ferroplan Oy:n toimitusjohtajaksi

Kissconsulting Oy

Minna Patosalmi siirtyy Ferroplan Oy:n toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 04.01.2016 klo 14:39
Julkaisija: Kissconsulting Oy

Ferroplan Oy saa uuden toimitusjohtajan vuoden vaihteesta lähtien, kun yrityksen perustaja ja pääomistaja Pentti Patosalmi siirtyy hallituksen puheenjohtajaksi ja hänen tyttärensä Minna Patosalmi aloittaa toimitusjohtajan tehtävässä. Ferroplan Oy on Suomen johtava kuljetinratkaisuja valmistava yritys. Ferroplan Oy:n tarina on oikea ”suomalainen unelma”. Pentti Patosalmi perusti yrityksen autotallissaan vuonna 1983 ja nyt yritys toimii kansainvälisillä markkinoilla ympäristöteknologian projekteissa. Ferroplan Oy työllistää 50 henkilöä ja sillä on tytäryritys Latviassa. Yrityksen liikevaihto on vajaa 10 miljoonaa. Minna Patosalmi on toiminut perheyrityksen markkinointi- ja talouspäällikkönä 11 vuoden ajan ja on perheyrityksen osaomistaja.

Patosalmi jatkaa myös oman työnsä ohessa valmennusyritys Kissconsulting Oy:n valmentajana ja näin myös neuvonantajana ja inspiraationa muillekin yrityksille. ”Patosalmella on poikkeuksellisen hyvä näkemys, sekä innovatiivinen ote asioista ja johtamisesta”, kertoo Kissconsulting Oy:n toimitusjohtaja Maarika Maury. ”Patosalmi heittää vanhat johtamistavat romukoppaan, hän luo täysin uusia toimintatapoja ja työkaluja niin yrityksen johtamiseen, kuin markkinointiviestinnänkin työkalupakkiin”. Patosalmi tunnetaan räväkkänäkin uudistajana ja johtajana. Hän osaa kyseenalaistaa asioita ja soveltaa uusia oivalluksia vanhoihin toimintatapoihin”, kertoo Maury.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:

Kissconsulting toimitusjohtaja Maarika Maury, 050-5900412, maarika@kissconsulting.fi

Ferroplan toimitusjohtaja Minna Patosalmi 040-5090771 minna.patosalmi@ferroplan.fi

Kissconsulting Oy on 1990 perustettu liikkeenjohdon konsultointi- ja valmennusyritys. Kissconsulting toteuttaa asiakkaiden tarpeisiin räätälöityä konsultointia ja yritysvalmennuksia tähdäten asiakkaan menestykseen. Kissconsulting on mukana asiakkaan arjessa ja toimii valmennuskumppanina asiakkaan kanssa läpi koko prosessin ajan varmistaen, että valmennuksen anti muuttuu toiminnaksi. Uskomme yksinkertaisuuteen, arkeen ja tekojen merkitykseen. www.kissconsulting.fi