Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Maija Aaltola Omnian ammattiopiston rehtoriksi

Omnia

Maija Aaltola Omnian ammattiopiston rehtoriksi

Julkaistu: 24.04.2015 klo 09:34
Julkaisija: Omnia

Omnian hallitus on kokouksessaan 23.4.2015 valinnut yksimielisesti restonomi (ylempi AMK) Maija Aaltolan Omnian ammattiopiston uudeksi rehtoriksi 1.8.2015 alkaen. Aaltola aloittaa virassaan ammattiopiston pitkäaikaisen rehtorin Juha-Pekka Saarisen siirtyessä osa-aikaeläkkeelle.

Virkaan haki määräaikaan mennessä 17 henkilöä, joista haastateltavaksi valikoitui 9 henkilöä. Soveltuvuusarviointiin kutsuttiin 4 hakijaa. Kaikki soveltuvuusarviointiin osallistuneet olivat kelpoisia rehtorin virkaan.

Maija Aaltola on aiemmin työskennellyt Omnian ammattiopiston vararehtorina ja 1.4.2014 lukien ammattiopiston vs. rehtorina.

Lisätietoja antaa:

• kuntayhtymän johtaja Tapio Siukonen, Omnia, p. 044 369 6600

Omnia on monialainen koulutuksen järjestäjä, joka tarjoaa nuorille ja aikuisille toisen asteen ammatillista koulutusta, oppisopimuksia, lukio-opetusta, työpajatoimintaa sekä vapaan sivistystyön kursseja. Eri-ikäisille oppijoille Omnia tarjoaa joustavat mahdollisuudet yhdistää esimerkiksi opintoja ja harrastustoimintaa mielekkäiksi kokonaisuuksiksi. Omniassa työskentelee 860 eri alojen osaajaa.

Omnian ammattiopisto on suurin koulutuskuntayhtymän yksiköistä ja yksi Suomen suurimmista ammattiopistoista. Opiskelijoita on 4200 ja henkilöstöä 420.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki