Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Maailman parasta johtajuuskoulutusta

Maailman parasta johtajuuskoulutusta

Julkaistu: 18.11.2013 klo 11:51
Julkaisija: Suomen Nuorkauppakamarit ry

Suomen Nuorkauppakamarit ry:n johtajuuspolku on maailman parasta johtajuuskoulutusta. Johtajuuspolku palkittiin kansainvälisen JCI:n maailmankokouksen yhteydessä Rio de Janeirossa Brasiliassa sarjassa The best growth and development program.

– Suomen Nuorkauppakamareiden keskeisenä tavoitteena on yksilöiden johtamistaitojen jatkuva kehittäminen. Jäseniemme henkilökohtaisen kasvun ja kehittymisen kautta vaikutamme positiivisesti yhteiskuntaan, sanoo Suomen Nuorkauppakamarit ry:n puheenjohtaja Henna Väätäinen.

Johtajuuspolkun kehittäminen alkoi vuonna 2011. Viime kesänä se palkittiin Monacossa Euroopan parhaana kasvun ja kehittämisen ohjelmana.

Johtajuuspolku lisää valmiuksia strategiseen ajatteluun ja suunnitteluun sekä antaa työkaluja käytännön johtamistyöhön.

– Konseptoimamme polku opettaa vuosittain osallistujilleen projektin hallintaa, tulosten seurantaa ja analysointia. Se parantaa taitoja ja kykyjä ihmisten johtamisessa. Johtajuuden edellytysten parantaminen mahdollistaa paitsi ammatillisen kehityksen, myös laadukkaan kamaritoiminnan ympäri Suomea, Henna Väätäinen kertoo.

Kansallinen puheenjohtaja
Henna Väätäinen

henna.vaatainen@jci.fi

puh. 044 510 6465