Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » LVI-Naiset R:n uusi kokoonpano

Julkaistu: 10.02.2016 klo 13:37
Julkaisija: LVI-Naiset

LVI-Naiset R:n uusi kokoonpano

LVI-Naiset ry on -alalla toimivien naisten yhteistyöverkosto. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää naisten näkyvyyttä, verkostoitumista ja kehittymistä LVI-alalla.

LVI Naiset Ry:n puheenjohtajana jatkaa Maarika Maury (Kissconsulting oy), sihteeerinä Kirsi Virta (Koja oy), rahastonhoitajana Heidi Hieta (Systemair Oy) Jaana Hjelm (Halton Oy), Viestintävastaavana Katja Hakoneva (Koja OY) Satu Lehtinen (Arealtek Oy). Varajäseninä toimii Nina Salonen (Onninen Oy) sekä Tarja Uusitalo (Vallox Oy). Hallitus toimii kahden vuoden vastuuvuorossa.

Yhdistyksen tavoitteena on alalla jo toimivien naisten verkostoitumisen lisäksi kannustaa naisia LVI- alan opintojen piiriin. Kuluvalla kaudella kehitetään aktiivisesti viestintää, toteutetaan suuren suosion saanut kalenteriprojekti. Vuosittain valitaan vuoden LVI-nainen ja palkitaan nuoria LVI- opiskelijoita stipendeillä. Yhdistys järjestää myös jäsenilleen koulutuksia ja yritysvierailuja.

Lisätiedot:

Maarika Maury

LVI-Naiset ry, hallituksen puheenjohtaja

Kissconsulting Toimitusjohtaja:  puh 050-5900412

LVI-Naiset ry on vuonna 2008 perustettu LVI-alalla toimivien naisten yhteistyöverkosto. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää naisten näkyvyyttä, verkostoitumista ja kehittymistä LVI-alalla sekä toimia esikuvana ja näin kannustaa nuoria naisia alan opintojen pariin.