Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Lehtori Paula Harden on valittu vuoden 2014 Hyvinvoinnin rakentajaksi

Omnia

Lehtori Paula Harden on valittu vuoden 2014 Hyvinvoinnin rakentajaksi

Julkaistu: 08.10.2014 klo 08:35
Julkaisija: Omnia

Suomen ammatillisen koulutuksen kulttuuri- ja urheiluliitto SAKU ry:n koordinoimalla Hyvinvointivirtaa-teemaviikolla valittiin toista kertaa ammatillisen koulutuksen Hyvinvoinnin rakentaja. Henkilö, joka on innokas hyvinvoinnin puolestapuhuja, hyvinvointia lisänneen hankkeen toteuttaja tai muuten toiminnallaan mukaansatempaava henkilö.

Vuoden 2014 Hyvinvoinnin rakentaja on lehtori Paula Harden Omnian ammattiopistosta. Hardenin kädenjälki näkyy vahvasti Omnian hyvinvointitapahtumien järjestelyissä. Hän saa kiitosta kollegoiltaan positiivisena vaikuttajana, joka vahvistaa yhteisössään vuorovaikutusta, yhteistyötä, innostumista ja yhteishenkeä.

Harden on esimerkillisellä tavalla saanut Omnian Lakelankadun toimipisteen yhdysoppilaat mukaan koululla järjestettäviin hyvinvointihankkeisiin. Kyky yhdistää erilaisia toimijoita koko kouluyhteisöä virkistäviin tapahtumiin kuuluu hänen vahvuuksiinsa.

Paula Harden, p. 046 851 5067

Omnia vastaa jäsenkuntiensa Espoon, Kauniaisten ja Kirkkonummen ammatillisesta toisen asteen koulutuksesta. Monialaisessa koulutuskuntayhtymässä on vuositasolla noin 10.000 ammatillisen koulutuksen opiskelijaa, joista perustutkintokoulutuksessa on noin 5.000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki