Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Lauri Sainio News Engine Oy:n sosiaalisen median koulutusvastaavaksi

News Engine Oy

Lauri Sainio News Engine Oy:n sosiaalisen median koulutusvastaavaksi

Nimitys.
Julkaistu: 27.05.2013 klo 13:06
Julkaisija: News Engine Oy

Lauri Sainio, 31, on nimitetty News Engine Oy:n sosiaalisen median koulutusvastaavaksi 2.5.2013 alkaen.

Aiempien toimieni ansiosta koen olevani vahva järjestötoiminnan asiantuntija. Minulla on kokemusta useista luottamustoimista monenlaisissa järjestöissä, vaihdellen paikallisista järjestöistä valtakunnallisiin sekä hallitustoimista puheenjohtajuuksiin. Olen toiminut myös Oulun yliopiston ylioppilaskunnan pääsihteerinä usean vuoden ajan. Kyseisen työn ja aiempien luottamustoimieni kautta olen toteuttanut lukuisa koulutuksia järjestöille sekä sidosryhmille. Myös kasvatustieteiden koulutukseni antaa tukea koulutusten suunnitteluun sekä toteuttamiseen.

Sainio vastaa News Engine Oy:n sosiaalisen median koulutuspuolen kehittämisestä yhdessä liiketoimintajohtaja Harri Rauhanummen kanssa. Sainio toteuttaa räätälöityjä sosiaalisen median koulutuksia News Engine Oy:n asiakkaille Suomessa. Koulutusten lisäksi Sainio hoitaa myös News Enginen tuotemyyntiä, johon kuuluu verkkomedian seuranta Webnewsmonitor sekä sosiaalisen median seuranta SoMeMonitor.

News Engine Oy on kotimainen avainlippuyritys ja erikoistunut mediaseurantaratkaisuihin. Palveluihimme kuuluu journalistisen median seuranta Webnewsmonitor sekä sosiaalisen median seuranta SoMeMonitor. Lisäksi toteutamme sosiaalisen median koulutuksia ja Facebooksivujen räätälöintejä. www.newsengine.fi