Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Kotkan-Haminan seudun nuorimmat yrittäjät esittäytyvät NY-aluemessuilla Kotkassa 19.2.2015

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Julkaistu: 18.02.2015 klo 07:11
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

NY-aluemessuilla Nuori Yrittäjyys ry:n Vuosi Yrittäjänä -ohjelmaan osallistuvat nuoret esittelevät NY-yritystensä toimintaa ja palveluja sekä myyvät yritystensä tuotteita. NY-aluemessuilla pääsee tutustumaan Vehkalahden koulun, Kotka Svenska Samskolan, Karhulan lukion ja Ekamin opiskelijoiden perustamiin harjoitusyrityksiin sekä niiden tuotteisiin ja palveluihin.

Messut järjestetään kauppakeskus Pasaatissa 19.2. klo 13-17

Yritysesittelyjen osalta messut käynnistyvät Etelä-Kymenlaakson ammattiopistolla, Kotekon auditoriossa klo 9–11.30 ja klo 13–17 väliseksi ajaksi messuständit pystytetään kauppakeskus Pasaatiin.

NY-aluemessut toimii myös kilpailuna, jossa liike-elämän edustajista koottu tuomaristo arvioi mm. NY-yrittäjien messuesiintymistä, ständejä, parasta tuotetta/palvelua. Parhaille NY-yrityksille sekä peruskoulun että toisen asteen sarjoista on palkinnoksi luvassa messupaikka NY Uskalla Yrittää -finaaliin Helsinkiin.

NY Vuosi Yrittäjänä -ohjelma on suunnattu 9.-luokkalaisille ja toisen asteen opiskelijoille. Ohjelma tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden harjoitella lukuvuoden ajan harjoitusyrityksen pyörittämistä ja oppia samalla yrittäjyydestä.

Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleita tilaisuuteen!

Maarit Koverola
YES Kotka-Hamina/Cursor Oy
p. 040 190 2545

Yrittäjyyskasvatus virtaa Kaakossa - ihmisissä ja organisaatioissa, sanoissa ja teoissa!

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon