Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Kokoomusopiskelijoiden johtoon Marianna Kupias

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry

Kokoomusopiskelijoiden johtoon Marianna Kupias

Julkaistu: 29.11.2015 klo 15:54
Julkaisija: Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry:n 49. liittokokous on valinnut liiton uudeksi puheenjohtajaksi helsinkiläisen Marianna Kupiaksen(24).

Kaudelle 2016-2017 valittu Kupias opiskelee Helsingin yliopistossa valtio-oppia ja oikeustiedettä ja toimii tällä hetkellä Kansallisten Ylioppilaiden puheenjohtajana sekä Kokoomuksen puoluevaltuuston jäsenenä.

-Kokoomusopiskelijoiden uudistettu ja liittokokouksessa hyväksytty tavoiteohjelma antaa hyvän ohjenuoran liiton poliittiselle vaikuttamistyölle. Politiikassamme tulee vahvan koulutuspoliittisen painotuksen lisäksi näkymään myös yleispoliittiset teemat, linjaa valittu puheenjohtaja Marianna Kupias.

Varapuheenjohtajiksi vuosille 2016-2017 valittiin Janika Takatalo (Akateemiset Kansalliset Nuoret) ja Emmi Venäläinen (Tampereen Kokoomusopiskelijat). Hallituksessa kauden 2016 toimivat Mikko Martikkala (Vaasan Kampusporvarit), Mikka Koski (Akateemiset Kansalliset Nuoret), Anniina Heiskanen (Joensuun Opiskelevat Porvarit), Miika Kekola (Rovaniemen Kokoomusopiskelijat), Juho Wilskman (Kansalliset Jatko-opiskelijat), Tommi Pyykkö (Kansalliset Ylioppilaat) ja Jan Peder (Kauppakorkeakoulun Porvarit).

Marianna Kupias
Puheenjohtaja 2016 -2017