Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Kokoomusopiskelijoiden johtoon Daniel Lahti

Kokoomusopiskelijoiden johtoon Daniel Lahti

Julkaistu: 10.11.2013 klo 15:00
Julkaisija: Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry:n 47. liittokokous on valinnut liiton uudeksi puheenjohtajaksi vaasalaisen Daniel Lahden (26).

Kaudelle 2014-2015 valittu Lahti opiskelee Vaasan yliopistossa kauppatieteitä ja toimii tällä hetkellä Vaasan Yliopiston Ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtajana sekä Vaasan kaupunginvaltuutettuna ja kokoomuksen puoluevaltuuston jäsenenä.

-          Toimin sen eteen, Kokoomusopiskelijoiden olevan kiinnostava yhteistyökumppani ja aktiivinen sekä kriittinen keskustelija pelikentällään. Nyt hyväksytyt linjapaperit antavat hyvän pohjan tulevalle toiminnalle. Odotan tulevaa innolla ja aatteen palolla, linjaa valittu puheenjohtaja Daniel Lahti.

Varapuheenjohtajiksi vuosille 2014-2015 valittiin Pirre Seppänen (Kansalliset Ylioppilaat) ja Lauri Koponen (Tampereen Kokoomusopiskelijat). Hallituksessa kauden 2014 toimivat Micke Kari (Rovaniemen Kokoomusopiskelijat, Timo Koivisto (Akateemiset Kansalliset Nuoret ry), Marianna Kupias (Kansalliset Ylioppilaat), Viktor Norrman (Tampereen Kokoomusteekkarit), Antti Tervo (Kauppakorkeakoulun Porvarit) ja Jenni Tuomainen (Ammattikorkeakoulujen Kokoomusopiskelijat) ja Lari Tuominen (Kokoomusteekkarit)

Lisätietoja: puheenjohtaja 2014-2015 Daniel Lahti, 045-269 7112 (daniel@kampusporvarit.net)