Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Juha Valkamo Kissconsulting Oy:n asiakkuusjohtajaksi

Kissconsulting Oy

Juha Valkamo Kissconsulting Oy:n asiakkuusjohtajaksi

Nimitys.
Julkaistu: 12.03.2015 klo 04:30
Julkaisija: Kissconsulting Oy

Pitkän uran tehnyt perheyrittäjä, entinen Oy Primula Ab:n toimitusjohtaja ja Myllyniemen Majatalon isäntänä toiminut Juha Valkamo liittyy Kissconsultingin riveihin ja johtoryhmän jäseneksi. Juha on toiminut perheyrityksensä lisäksi useissa luottamus- ja hallitustehtävissä teollisuuden ja kaupan alalla sekä yrittäjäjärjestöissä.

"Arvostan suuresti Valkamon tuote- ja palvelukonseptiosaamista sekä kokemusta kovista paikoista, on ilo saada hänet mukaan joukkoomme", sanoo Maarika Maury, yrityksen toimitusjohtaja.

"Vain tekemällä rohkeita päätöksiä ja uskomalla niihin voidaan saavuttaa menestystä. Rohkeat kokeilut, virheet ja epäonnistumiset auttavat yrityksiä löytämään uusia liiketoimintamalleja ja menestystä" muistuttaa Tuomo Meretniemi, yhtiön toinen pääosakas.

"On hienoa päästä mukaan Kissconsultingin osaavaan joukkoon. Uskon, että voin omalla kokemuksellani auttaa Kissconsultingin asiakkaita kohtaamaan vaikeita tilanteita ja auttaa kääntämään ne voitoiksi" sanoo Juha Valkamo. "Uskon myös yrityksen tapaan toimia; yksinkertaistamiseen sekä arjen tekojen kautta muutosten toteuttaminen. Onnistumiset kertovat paljon" jatkaa Valkamo.

Lisätietoja ja haastattelut:

Juha Valkamo, asiakkuusjohtaja, puh. 0400 703 663, juha.valkamo@kissconsulting.fi
Maarika Maury, toimitusjohtaja,  puh. 050 590 0412, maarika@kissconsulting.fi
Tuomo Meretniemi, strategiajohtaja, puh. 050 390 3050, tuomo.meretniemi@kissconsulting.fi

Kissconsulting Oy on 1990 perustettu liikkeenjohdon konsultointi- ja valmennusyritys. Kissconsulting toteuttaa asiakkaiden tarpeisiin räätälöityä konsultointia ja yritysvalmennuksia tähdäten asiakkaan menestykseen. Kissconsulting on mukana asiakkaan arjessa ja toimii valmennuskumppanina asiakkaan kanssa läpi koko prosessin ajan varmistaen, että valmennuksen anti muuttuu toiminnaksi. www.kissconsulting.fi