Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » InfoOmnia varmistaa alueellisen neuvonnan ja ohjauksen Espoossa, Kirkkonummella ja Kauniaisissa

Omnia

Julkaistu: 14.08.2014 klo 15:43
Julkaisija: Omnia

Omniassa toimivan palvelupiste InfoOmnian tehtävänä on antaa ohjausta koulutuksiin, työllistymiseen ja tulevaisuuteen liittyvissä asioissa. InfoOmnian toiminta varmistaa osaltaan nuorisotakuun ja laajemmin yhteiskuntatakuun toteutumista. Toimintamallia kehitetään valtakunnallisen Ohjaamo-mallin sekä Avoin ammattiopisto -mallin suuntausten mukaisesti.

InfoOmniassa työskentelee palveluneuvojia ja -ohjaajia sekä Etsivän nuorisotyön ohjaajia. Keskeistä toiminnassa on asiakaslähtöinen toimintamalli, jossa huomioidaan asiakkaan tilanne ja tavoite elinikäisen ohjauksen periaattein. Toiminnassa korostuvat verkostomainen toimintatapa sekä moniammatillinen alueellinen yhteistyö Omnian jäsenkuntien lisäksi mm. TE-palveluiden, Espoon Vamoksen sekä muiden koulutuksen järjestäjien kanssa.

InfoOmnian palvelupisteet toimivat seuraavissa osoitteissa:

• Kirkkokatu 16 B, Espoon keskus: Hakijoiden palvelut, etsivän nuorisotyön palvelut, Omnian opiskelijoiden opintotoimistopalvelut
  • Upseerinkatu 1-3, Avecin talo, Leppävaara: Hakijoiden palvelut, etsivän nuorisotyön palvelut, työllistymistä tukevat palvelut
  • Kamreerintie 3 B, Espoon keskus: Etsivän nuorisotyön palvelut

InfoOmnia palvelee jokaisena arkipäivänä ympäri vuoden. Tarkemmat aukioloajat sekä lisätiedot löytyvät osoitteesta: www.omnia.fi/infoomnia

Lisätietoa:

Omnia vastaa jäsenkuntiensa Espoon, Kauniaisten ja Kirkkonummen ammatillisesta toisen asteen koulutuksesta. Monialaisessa koulutuskuntayhtymässä on vuositasolla noin 10.000 ammatillisen koulutuksen opiskelijaa, joista perustutkintokoulutuksessa on noin 5.000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki