Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Happea kivijalkayrittäjille

Happea kivijalkayrittäjille

Julkaistu: 04.03.2015 klo 06:39
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Kaupankäynnin muoto muuttuu. Pienet yritykset ovat verkkokaupan ja hypermarkettien puristuksissa.

Odotettu keskusteluilta on täällä taas! Elävä kaupunkikeskus -seminaarin toisessa osassa keskitytään erikois- ja kivijalkakaupan kehittämiseen. Tulevaisuutta on ennustettava, visioitava ja rakennettava, jotta kauppa elää nyt ja tulevaisuudessa. Kankaanpään torin elämä on kivijalkakaupoissa.

Asiakkaan kohtaamisen merkitys on yhtä suuri virtuaalimaailmassa kuin kivijalkakaupassa. Satakunnan ammattikorkeakoulun lehtori, FT Sanna-Mari Renfors pureutuu seminaarissa siihen, mitä asiakas kivijalkakaupalta odottaa.

– Netti on muuttanut asiakkaan maailmaa. Siksi yritysten pitää huomioida, että asiakkaan palvelukokemus syntyy nykypäivänä monen tekijän summasta, toteaa Renfors.

Toisessa asiantuntijapuheenvuorossa projektitutkija Jussi Nyrhinen Jyväskylän yliopistosta pohtii, millä keinoin maaseudun erikois- ja kivijalkakauppaa voisi kehittää verkkokaupan ja hypermarkettien aikakaudella. Tilaisuuden päättävä Marko Rajamäki suuntaa katseet tulevaisuuden visioihin: miten keskusta-alueen kehittämishankkeita lähdetään virittelemään?

Pohjois-Satakunnan kaupankäynnistä toivotaan vilkasta keskustelua mielenkiintoisten asiantuntijapuheenvuorojen siivittäminä.

Elävä kaupunkikeskus -seminaari 2

Aika: torstai 5.3. kello 18.00. Kahvitarjoilu kello 17.30.
Paikka: Kankaanpääsali, Kangasmoisionkatu 1.

Tilaisuuden järjestävät Kankaanpään kaupunki, Kankaanpään Yrittäjät ry, Kankaanpään Yrittäjänaiset ja Pohjois-Satakunnan Kehittämiskeskus Oy.

Pohjois-Satakunnan Kehittämiskeskus Oy, Marko Rajamäki, toimitusjohtaja, puh. 040 717 7578, marko.rajamaki@pskk.fi