Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Finalert.fi - turvallisuusalan tietopankki

Finalert.fi - turvallisuusalan tietopankki

Julkaistu: 24.10.2011 klo 13:36
Julkaisija: Fin-Alert Electronics Oy

Fin-Alert Electronics Oy:n uusittu verkkosivusto finalert.fi tarjoaa turvallisuusalan tietoa ja käytännön apua niin yksityisille kuluttajille kuin turvajärjestelmien ja -tuotteiden parissa työskenteleville. Sivustolla olevat sähkösuunnittelijan, urakoitsijan ja rakentajan tietopankit sisältävät ajankohtaisen tiedon lisäksi eri kohteisiin sopivia esimerkkisuunnitelmia turvajärjestelmistä ja niihin suositeltavista turvatuotteista. Suunnitelmien lisäksi sivustolla on myös runsaasti suomenkielisiä käyttö- ja asennusohjeita, jotka kaikki voi kätevästi ladata itselleen PDF- tai CAD-muodossa.

Fin-Alert Electronics Oy
myynti@finalert.fi

Fin-Alert Electronics Oy on Suomessa toimiva vuonna 1993 perustettu turvallisuusalan maahantuontiyritys, joka kuuluu Kamic Group Installation -ryhmään.Tuotevalikoima kattaa lähes kaikki turvallisuuteen liittyvät osa-alueet kuten murto- ja kameravalvonnan, turvavalaistuksen, ups-laitteet, huoltovapaat akut, porttipuhelimet, palovaroittimet ja käsisammuttimet.