Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Danfoss Link - ohjaa kodin lämmitystä huonekohtaisesti älypuhelimella tai tabletilla

Oy Danfoss Ab

Julkaistu: 07.10.2015 klo 09:51
Julkaisija: Oy Danfoss Ab

Älykäs kodin lämmityksen ohjausjärjestelmä Wi-Fi App –sovellutuksella.

Langaton lämmityksen ohjausjärjestelmä muodostuu Danfoss Link CC Wi-Fi –keskusyksiköstä, joka ohjaa ja ajastaa huonekohtaisia lämmityslaitteita: sähkö- ja vesikiertoista lattialämmitystä sekä patteritermostaatteja.

Keskusyksikön kautta voidaan ohjata ja ajastaa myös kodin sähkölaitteita päälle/pois –toiminolla.

Järjestelmä on langaton ja siten helposti jälkiasennettavissa myös remontointikohteisiin.

Yhdistettäessä Danfoss Link –järjestelmä kodin Wi-Fi –verkkoon, voi älypuhelimeen ladattavalla Danfoss Link –sovelluksella etäohjata järjestelmää sijainnista riippumatta.

Järjestelmän kalenteritoiminnon avulla voi asunnon lämpötilat säätää tarvittaessa huonekohtaisesti sopimaan perheen päivittäisen elämänrytmin kanssa – lisäten mukavuutta ja säästäen samalla energiaa.

Lisätietoja: smartheating.danfoss.fi

Kuvia ja markkinointimateriaalia: riina.saksa@danfoss.com

Danfoss suunnittelee teknologioita, joiden avulla saavutat enemmän vähemmällä. Me vastaamme infrastruktuurin, elintarvikehuollon, energiatehokkuuden ja ympäristön asettamiin haasteisiin. Tuotteitamme ja palvelujamme käytetään jäähdytykseen, ilmastointiin, lämmitykseen, moottorinohjaukseen ja liikkuvaan kalustoon. Toimitamme myös komponentteja uusiutuvan energian sekä kaukolämmitysverkostojen tarpeisiin. Innovatiivinen suunnittelutyömme juontaa juurensa jo vuoteen 1933 ja tänä päivänä Danfoss on alan johtavia yrityksiä maailmassa työllistäen 22 500 työntekijää ja palvellen asiakkaita yli sadassa maassa. Olemme edelleen perustajaperheen yksityisessä omistuksessa. Lue lisää osoitteesta www.danfoss.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon