Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Cursorin, Kymenlaakson ammattikorkeakoulun ja Cambridgen yliopiston Judge Business Schoolin yhteistyö yrittäjyysosaamisen kehittämiseksi - tiedotustilaisuus 19.6.

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kutsu.
Julkaistu: 12.06.2014 klo 07:25
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kutsu tiedotustilaisuuteen to 19.6.2014 klo 10.00 Kotkassa

Cursorin, Kymenlaakson ammattikorkeakoulun sekä Cambridgen yliopiston Judge Business Schoolin yhteistyö yrittäjyysosaamisen kehittämiseksi

Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu sekä Cambridgen yliopisto järjestävät tiedotustilaisuuden torstaina 19.6. klo 10.00–11.30 Cursorin toimipisteessä Kotkassa (osoite Eagle-talo, 3. kerros, Kyminlinnantie 6, Kotka)

Tilaisuudessa yhteistyöstä kertovat Hannu Karavirta (Cursor Oy:n toimitusjohtaja), Petteri Ikonen (Kymenlaakson ammattikorkeakoulun rehtori) ja Shai Vyakarnam (Director of the Centre for Entrepreneurial Learning at Cambridge Judge Business School). Puheenvuorot pidetään pääosin suomeksi. Tilaisuuden jälkeen on aikaa kysymyksille ja tarjoillaan kevyt lounas.

Tervetuloa!

Pyydämme ilmoittautumista tilaisuuteen Cursorin viestintään sähköpostitse (hanna.nieminen@cursor.fi) tai puhelimitse 040 190 2507.

Lisätietoja antaa:

Hannu Karavirta

toimitusjohtaja, Cursor Oy

hannu.karavirta@cursor.fi

+358 40 190 2501

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon