Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » COALA - MATERIAALEJA SUURKUVATULOSTUKSEEN

COALA - MATERIAALEJA SUURKUVATULOSTUKSEEN

Julkaistu: 05.06.2012 klo 14:37
Julkaisija: Antalis Oy

Antalis tuo euroopanlaajuisesti markkinoille Coalan, joka on tarkkaan valikoitu kokoelma huipputuotteita suurkuvatulostukseen. Yhden brändin alle on koottu ympäristöystävällisiä ja kiinnostavia materiaaleja, joiden hinta-laatusuhde on erinomainen. Monipuolinen, innovatiivinen ja laadultaan ensiluokkainen Coala-tuotevalikoima on yli 170 VisCom-asiantuntijan yhteisen kehitystyön tulos.

”Coala-valikoima on täydellinen yhdistelmä käytännöllisiä ja innovatiivisia tuotteita täyttämään asiakkaidemme tarpeet yhden tuotemerkin alla”, tiivistää Antalis Oy:n VisCom-alueen liiketoimintapäällikkö Mika Pöllänen.

Coala-valikoima sisältää 20 vesipohjaisille painoväreille soveltuvaa tuotetta ja 54 solvent-/UV-/latex-painoväreille soveltuvaa tuotetta. Valikoima kattaa materiaaleja sisä- ja ulkokäyttöön: papereita, tarroja, bannereita, tekstiilejä, tapetteja ja monia muita innovatiivisia materiaaleja. Tuotekehittelyssä on erityisesti huomioitu latex-väreille soveltuvat materiaalit.

Coala-valikoima on koottu tuotteista, jotka täyttävät tiukimmatkin ympäristövaatimukset. Valikoiman paperit ovat FSC- ja PEFC-sertifioituja. Valikoimassa on runsaasti myös PVC-vapaita kalvoja ja tekstiilejä sekä B1-/M1-paloluokiteltuja tekstiilejä ja bannereita.

Coala on osa Antaliksen d2b-konseptia. Tämän ”digital to business” -konseptin mukaisesti me tukkukauppana tarjoamme laajan valikoiman suurkuvatulostusmateriaaleja, joilla näiden materiaalien käyttäjät voivat parantaa suurkuvatulostuslaitteidensa tuottavuutta ja siten myös kannattavuuttaan.

Antalis Oy, puh. (09) 348 300

Mika Pöllänen, puh. 050 527 9481, mika.pollanen@antalis.fi

Kimmo Sipilä, puh. 040 182 3872, kimmo.sipila@antalis.fi

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden jakelija. Antalis toimii 45 eri maassa 6000 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 78 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2011 oli 44,9 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.