Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » AmisTALENTTI 2016 tulee! Pian noustaan lavalle ja säteillään tähden lailla

Turun ammatti-instituutti

AmisTALENTTI 2016 tulee! Pian noustaan lavalle ja säteillään tähden lailla

Julkaistu: 04.02.2016 klo 08:00
Julkaisija: Turun ammatti-instituutti

Koulutalo- ja ammattirajat ylittävä kulttuurikilpailu Turun ammatti-instituutin opiskelijoille

Aika: Torstai 11.2.2016. Ovet aukeavat klo 15.30, ensimmäiset talentit nousevat lavalle klo 16
Paikka: Turun ammatti-instituutin Peltolan koulutalossa, osoite: Hamppukatu 2

Kolmatta kertaa järjestettävä AmisTALENTTI 2016 tarjoaa Turun ammatti-instituutin (TAI) opiskelijoille mahdollisuuden nousta lavalle ja näyttää kykynsä. Luvassa on parikymmentä erilaista esitystä. Lavalla nähdään ja kuullaan musisoivia talentteja useista Turun ammatti-instituutin koulutaloista ja monilta ammattialoilta.

AmisTALENTTI -esiintyjiä arvioi viisihenkinen tuomaristo. Tuomaristossa istuvat muusikko ja ohjelmapäällikkö Pietu Sepponen, äidinkielen opettaja ja kulttuurin moniosaaja Johanna Jernberg, oppilaitospastori ja multitalentti Atte Airaksinen, TAIn entinen opiskelija ja muusikko Daniel Lindvall sekä koulutuspäällikkö ja muusikko Teuvo Aho. Kolme tuomaristolta eniten pisteitä saanutta esitystä palkitaan tapahtuman päätteeksi (noin klo 19).

Yleisöksi AmisTALENTTIin on kutsuttu TAIn opiskelijat ja henkilökunta sekä esiintyjien tukijoukot. Tapahtuma on maksuton. Järjestelyistä vastaa joukko Turun ammatti-instituutin opettajia. Tapahtuman juontavat ammatti-instituutin opiskelijat.

Media on lämpimästi tervetullut seuraamaan tapahtuman järjestelyjä kello 15 alkaen. Haastatteluista voi sopia myös etukäteen, ja esiintyjiä voi haastatella myös tapahtuman aikana.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Virpi Lummevuo, virpi.lummevuo@turku.fi, puh. 044 907 3477