Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Yleisimmät eläinsuojeluongelmat ja Vuoden eläinsuojeluteko 2016 -palkinnon jako – SEYn Eläinten viikon aloitus

SEY Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto

Kutsu.
Julkaistu: 03.10.2016 klo 15:33
Julkaisija: SEY Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto

MITÄ: SEYn Eläinten viikon avaus ja Vuoden eläinsuojeluteko 2016 -palkinnon jako

MILLOIN: Tiistaina 4.10. kello 17 alkaen

MISSÄ: Kirjasto 10, Elielinaukio 2 G, Helsinki

SEY Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto haluaa Eläinten viikon avauksessaan kiinnittää huomiota eläinsuojeluvalvontaan ja sen ongelmiin. Millaisia ovat tavallisimmat eläinsuojeluongelmat Helsingissä? Miten eläinsuojeluvalvonta toimii Suomessa? Tilaisuuden aluksi julkistetaan Vuoden Eläinsuojeluteko 2016 -palkinnon saaja.

OHJELMA
17.00 - 17.20 Vuoden Eläinsuojeluteko 2016 -palkinnon jako
17.20 - 18.20 Valvontaeläinlääkäri Päivi Lahti: eläinsuojeluvalvonta Suomessa, sen ongelmat ja uudistustarpeet
18.20 - 18.50 SEYn eläinsuojeluneuvoja Mari Waltzer: tavallisimmat ongelmat eläintenpidossa kaupungissa eläinsuojeluneuvojan näkökulmasta
18.50 - 19.10 SEYn toiminnanjohtaja (vs.) Maria Lindqvist: SEYn eläinsuojeluvalvontaan liittyvät eläinsuojelulakitavoitteet

Eläinten viikko on vuosittain 4.–10.10. vietettävä teemaviikko, jonka ensimmäinen päivä on kansainvälinen Eläinten päivä. Eläinten viikkoa on vietetty SEYn aloitteesta vuodesta 1959 lähtien. Tänä vuonna Eläinten viikkoa vietetään hevosten puolesta.

Facebook-tapahtuma: https://www.facebook.com/events/336192596724153/

Lisätiedot:

Annukka Seppävuori
Viestintäpäällikkö (vs.)
SEY Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto
P. 050 557 2463
annukka.seppavuori@sey.fi

SEY Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto on vuodesta 1901 eläinsuojelutyötä tehnyt Suomen suurin eläinsuojelujärjestö ja eläinsuojelun asiantuntija. SEYn toimialaan kuuluvat kaikki eläimet ja liiton toiminta kattaa koko maan.