Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Veli-Matti Palola nimitetty Stofix Oy:n uudeksi liiketoimintajohtajaksi

Stofix Oy

Veli-Matti Palola nimitetty Stofix Oy:n uudeksi liiketoimintajohtajaksi

Julkaistu: 13.09.2016 klo 08:30
Julkaisija: Stofix Oy

8.9.2016 Stofix Oy on nimittänyt yrityksen uudeksi Suomen liiketoimintajohtajaksi Veli-Matti Palolan

Veli-Matti Palola on nimitetty Stofix Oy:n Suomen liiketoimintajohtajaksi. Palola vastaa tästä eteenpäin kokonaisvaltaisesti myynti ja asennus –liiketoimintayksikön toiminnasta. Hän on toiminut aikaisemmin Stofix Oy:n myyntipäällikkönä ja siten omaa loistavan pohjan tehtävien hoitamiseen.

Lisätiedot:

Veli-Matti Palola
Liiketoimintajohtaja
veli-matti.palola@stofix.com

Stofix Oy on suomalainen, aidon tiiliverhouksen valmistaja. Olemme kehittäneet muurausperinnettä eteenpäin jo vuodesta 1993 lähtien. Tuotteemme on tuulettuva rakenteesta eriytetty tiiliverhous, joka vastaa aidosti modernin rakennusteollisuuden ja talotekniikan vaatimuksiin. Stofixilla on toimintaa Suomen lisäksi muissa Pohjoismaissa, Benelux-maissa sekä Iso-Britanniassa. Tehtaat sijaitsevat Suomessa ja Puolassa. Meitä on 40 henkilöä neljässä toimipaikassa Suomessa: Oulussa, Vantaalla, Jyväskylässä ja Oulaisissa.