Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Vauraus on välittänyt suomalaisyrityksille yli 50 miljoonaa euroa vakuudetonta yrityslainaa

Vauraus Suomi Oy

Julkaistu: 15.09.2016 klo 10:00
Julkaisija: Vauraus Suomi Oy

Vauraus Suomen Yrityslainat-palvelun kautta välitetty rahoitus ylitti jo 50 miljoonaa euroa. Tällä summalla on rahoitettu noin 700 yrityksen liiketoimintaa tai hanketta. Tyypillisiä rahoitustarpeita ovat mm. käyttöpääoman vahvistaminen, laajentuminen, kone- ja laiteinvestoinnit sekä yritysostot.

Yrittäjien keskuudessa vakuudeton yrityslaina tukee kokonaisrahoituksen saantia. Usein muiden perinteisempien rahoitusmuotojen rinnalla käytettävä palvelu (www.yrityslainat.fi) on otettu vastaan tervetulleena täydennyksenä erityisesti pk-yrityksissä. Vauraus Suomi Oy:n toimitusjohtaja Elisa Saarinen huomauttaa, että joukkorahoituksella on parhaimmillaan myös merkittävä työllistävä vaikutus yhteiskunnassamme. Se vahvistaa taloudellisen kasvun tukipilareita ja kannustaa yrittäjiä investointeihin. Uusi joukkorahoituslaki astui voimaan syyskuun alussa 2016, minkä uskotaan nopeuttavan kyseisen rahoitusmuodon käyttöä entisestään.

Vaurauden Yrityslainat-palvelu tarjoaa yrittäjille uudenlaisen kanavan tarvittuihin pääomavirtoihin, ja sijoittajille nykyaikaisen sijoituskohteen. Tehokas markkinapaikka kannustaa yrityksiä investointeihin ja tukee talouskasvua. Vuoden 2015 joukkorahoitusmarkkinan arvioidaan olleen Suomessa kokonaisuudessaan noin 84,4 miljoonaa euroa. Vauraus on alan vahva pioneeri ja 50 miljoonaa euroa välittäneenä markkinapaikkana yksi alan suurimmista toimijoista.

Vauraus Suomi Oy

Toimitusjohtaja Elisa Saarinen

Puh. 020 33 22 33

Vauraus Suomi Oy on vuonna 2011 perustettu ja kotimaassa nopeasti kasvanut joukkorahoitusalan yritys. Yhtiön liiketoiminta perustuu Yrityslainat-palveluun, joka yhdistää korkotuottoa hakevat sijoittajat ja vakuudetonta lainarahoitusta hakevat pk-yritykset. Tehokas markkinapaikka voimistaa samalla toimialueensa yrityssektorin investointimahdollisuuksia ja talouskehitystä. Palveluun voi tutustua osoitteissa www.vauraus.fi tai www.yrityslainat.fi.