Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Uusi suomalainen kodin spa -brändi LuinSpa avasi myymälät Kampin ja Ideaparkin kauppakeskuksiin

LuinSpa

Julkaistu: 04.12.2015 klo 11:45
Julkaisija: LuinSpa

Uusi kotimainen kodin spa -tuotteisiin erikoistunut LuinSpa avasi myymälät Kampin kauppakeskuksen 3. kerrokseen Helsingissä ja Ideaparkiin Lempäälässä. Toukokuussa verkkokauppana aloittanut yritys työllistää nyt jo 12 henkilöä ja kasvattaa jatkuvasti jälleenmyyntiverkostoaan. LuinSpa tarjoaa innovatiivisia spa-tuotteita naisille, miehille, lapsille sekä kotiin. Koko tuotevalikoima on yrityksen perustajien Mari Luodeksen ja Noora Mustajärven suunnittelema.

LuinSpa Kamppi poikkeaa perinteisestä myymäläkonseptista

LuinSpa Kampin myymälällä haluttiin tuoda markkinoille täysin uudenlainen myymäläkonsepti. Siinä yhdistyvät kodin spa -henkinen myymälä, showroom sekä lounge-tila. Asiakkaille järjestetään jatkuvasti erilaisia tapahtumia, joiden lomassa voi tutustua koko LuinSpan tuotevalikoimaan. Lisätietoja tapahtumista löytyy LuinSpan Facebook ja Instagram -sivuilta.

Rentoa spa-fiilistä jokaiseen kotiin

LuinSpa-brändin ytimenä on tuoda jokaiseen kotiin rento spa-fiilis. LuinSpan asiakkaat ovat kehuneet tuotteiden poikkeuksellista pehmeyttä, designia ja käytännöllisyyttä.

– Jokainen käyttää pyyhkeitä päivittäin. Silti markkinoilla ei ole yhtään brändiä, joka keskittyisi tekemään tästä päivittäisestä kylpyhetkestä ja sen jälkeisestä hyvästä fiiliksestä oikeasti entistä paremman. Meidän tuotteissa kaikki lähtee hemmottelevasta tunteesta, tyylikkäästä ulkonäöstä ja käytännöllisyydestä. Mietitään vaikka spamekkoa, siinä lisäsimme periaatteessa pyyhkeeseen nepparit ja olkaimet, ja asiakkaat rakastavat sitä, kertoo Luodes.

Lisätiedot:

Noora Mustajärvi
noora.mustajarvi@luin.fi
+358 41 4695365

LuinSpa on toukokuussa 2015 markkinoille lanseerattu suomalainen kylpyhuoneen tekstiilien laatubrändi, jonka missiona on tuoda spa-fiilis jokaiseen kotiin. Suomen suhteellisen stabiileilla pyyhemarkkinoilla on tilaus uudelle, nykyaikaiselle ja korkealaatuiselle ”homespa”-brändille, joka keskittyy vastaamaan kuluttajien tarpeeseen voida hyvin ja rentoutua kotona. Kuten myös LuinSpan slogan sen ytimekkäästi sanoo: your home – your spa.

LuinSpa pyyhetuotteet on suunniteltu Suomessa ja valmistettu Turkissa parhaista puuvillakuiduista menetelmällä, joka tekee kankaasta erittäin muhkean, pehmeän, imukykyisen sekä kuitenkin keveän. LuinSpa pyyhekangas ei siis ole varastokangasta, vaan se kudotaan tilauksesta sovittujen laatuvaatimusten mukaisesti vain LuinSpata ja ennen kaikkea asiakkaita varten

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki