Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Uusi muurame.com verkkokauppa tuo lisää asiakkaita huonekaluliikkeisiin

Muurame Oy

Uusi muurame.com verkkokauppa tuo lisää asiakkaita huonekaluliikkeisiin

Julkaistu: 12.11.2015 klo 10:11
Julkaisija: Muurame Oy

Hyvä asiakassuhde kuluttajan ja paikallisen huonekaluliikkeen välillä ei katkea, vaikka huonekalut tilataan Muurame-verkkokaupasta.  Tilaus toimitetaan aina kuluttajan valitsemalle jälleenmyyjälle, josta asiakas noutaa tuotteet tai sopii myymälän kanssa kotiin toimituksesta. ”Muurame.com yhdistää siten ostamisen helppouden ja paikallisen palvelun yhteen ja samaan ostokokemukseen”, kertoo Muurame Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Jan Eklund.

Verkkokaupan kasvusta hyötyvät myös kivijalkamyymälät. Muuramelle tärkeintä verkkopalvelun uudistuksessa oli kuluttajanäkökulma, sillä yli puolet huonekaluhankintoja suunnittelevista kuluttajista tekevät ensimmäisen valinnan verkkohaun perusteella. Sen lisäksi Muurame halusi tukea vuosikymmenten aikana rakennettua jälleenmyyntikanavaa eikä suinkaan heikentää sitä. Nyt muurame.com verkkokaupan kasvu tuo lisää tilauksia noutavia asiakkaita huonekaluliikkeisiin, mikä merkitsee aivan uusia asiakaskontakteja sekä myös olemassa olevien asiakassuhteiden vahvistamista. Noutopisteinä toimivia jälleenmyyjiä on valtakunnallisesti 47 kpl.

Suosikkeina tv-tasot, työpöydät, laatikostot ja lasten kalusteet.  Muurame verkkokauppa tarjoaa laajan valikoiman huoneratkaisuja ja tuotteita sekä kaikki Muurame-mallistoon kuuluvat elementit. Erityisesti tv-tasot, työpöydät, laatikostot ja lasten sängyt ovat olleet Muurame-asiakkaiden suosikkeja viime vuosina ja myös niiden tilaaminen verkkokaupasta onnistuu hyvin. Arvostettu suomalainen laatumerkki suomalaisesta verkkokaupasta on aina turvallinen valinta.

Muurame

Jokainen Muurame-tuote, niin uusi kuin vanhakin, noudattaa 50-luvulla kehitettyä mittajärjestelmää. Muurame-malliston suunnittelusta vastaa modulaarisen muotoilun edelläkävijä, sisustusarkkitehti ja professori Pirkko Stenros. Muurame-säilytyskalusteet koostuvat keskenään yhteensopivista elementeistä, joita voi täydentää tarpeen mukaan. Design-klassikoiksi muodostuneet Kaksonen- ja Kolmonen-laatikostot ovat olleet tuotannossa aina 50-luvulta lähtien. Muurame-kalusteet valmistetaan Suomessa ja myydään verkkokaupassa sekä valtuutetuilla jälleenmyyjillä.

www.muurame.com