Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Uuden kodin viihtyisyys syntyy järjestyksestä ja puhtaudesta

Sinituote Oy

Uuden kodin viihtyisyys syntyy järjestyksestä ja puhtaudesta

Julkaistu: 10.07.2015 klo 15:03
Julkaisija: Sinituote Oy

Opiskelemaan ja ensimmäiseen omaan kotiin!

Oman asunnon etsiminen on monella nuorella edessä, kun opiskelupaikka varmistuu. Opiskelijaelämän alkaminen merkitsee uudenlaista itsenäisyyttä ja vapautta, mutta myös monenlaisia arjen hankintoja.

Mitä uuteen asuntoon?

Ensiasuntoon muutettaessa on ostoslista pitkä. Kun itse asunto on löytynyt, tarvitaan sinne myös  monenmoista kalustukseen, sisustukseen ja ylläpitoon liittyvää. Sinne on hankittava kaikki huonekaluista tekstiileihin ja astioista siivousvälineisiin.

Siisteyttä ja viihtyvyyttä kunnollisilla siivousvälineillä

Kiireisellä opiskelijalla on usein muutakin tekemistä kuin siivoaminen, joten liat ja pölyt on saatava pois nopeasti ja tehokkaasti. Kunnollisilla siivousvälineillä säästää aikaa ja hermoja. Niitä ei myöskään tarvitse uusia vähän väliä, sillä laatutuotteet ovat kestäviä ja pestäviä. Esimerkiksi kunnollisella mopilla, rikkasetillä, wc-harjalla ja hyvällä mikrokuituliinalla pärjää jo pitkälle. Pölyt ja tahrat lähtevät mikrokuituisilla siivousvälineillä helposti jopa ilman puhdistusaineita. Ei siis kannata tuhlata aikaa vanhalla t-paidalla jynssäämiseen ja lian levittämiseen huonoilla välineillä.

Hyvä säilytysratkaisu lisää toimivuutta

Ensiasunnon säilytystilat ovat tavallisesti hyvin rajalliset, jolloin vähäiset neliöt asettavat haasteen hyvälle järjestykselle. Lisää säilytystilaa pieneen kylpyhuoneeseen saa helposti esimerkiksi  imukuppikiinnitteisillä SINI Ruuviton-kylpyhuonetelineillä. Kun  jokaiselle tavaralle on oma paikkansa, löytyvät ne helposti ja pienikin kylppäri näyttää tilavammalta. Hyvässä järjestyksessä oleva tila on myös helpompi  pitää puhtaana, kun ylimääräisiä tavaroida ei loju pinnoilla.

Imukuppikiinnitteinen teline muuttaa opiskelijan mukana

Imukuppikiinnitteisen kylpyhuonetelineen voi kiinnittää myös vuokra-asunnon seinään, sillä seinään ei tarvitse porata reikiä.  Rakenteiden poraus ja muut muutokset ovat pääsääntöisesti kiellettyjä. Opiskeluaikoina tulee myös muutettua usein, jolloin muuttourakan helpottamiseksi kannattaa hankkia kevyitä ja siirrettäviä kalusteita. Imukuppikiinnitteinen säilytysteline on helppo kiinnittää ja siirtää paikasta toiseen.

Vinkit kylpyhuoneen sisustukseen ja puhtaanapitoon

• Puhdas ja siisti laattapinta on kaiken A ja O

• Hyvässä järjestyksessä oleva kylppäri on helppo siivota

• Käytä kylpyhuoneen siivoukseen nykyaikaisia ja käyttötarkoitukseen suunniteltuja välineitä, niin siivous sujuu nopeammin

• Raivaa tarpeettomat tavarat pois kaapeista säännöllisin väliajoin

• Kylpyhuoneen ilmettä voi piristää edullisestikin pienillä harkituilla yksityiskohdilla: matto, pyyhkeet, pyyhekoukut, telineet, roska-astia, suihkuverho,  WC-istuimen kansi, korit ja peilit

• Kylppärin ulkonäkö ja siisteys paranevat, kun pesuaineille ja muille tarvikkeille on oma paikkansa

• Imukuppikiinnitteinen säilytysteline on helppo kiinnittää ja siirtää paikasta toiseen

-------------------

Suomalainen perheyritys Sinituote Oy on Pohjoismaiden johtava siivousvälineiden, vaatehuollon tuotteiden ja autonhoitotarvikkeiden valmistaja ja markkinoija. Sinituote panostaa voimakkaasti tuotekehitykseen ja tuo jatkuvasti markkinoille uusia välineitä kodin siivouksen, järjestyksen ja toimivuuden ylläpitoon. Yrityksen tavoitteena on tehdä suomalaisten kotien arjesta vähän helpompaa. Ympäristöystävälliset SINI-tuotteet ovat kestäviä ja pestäviä, ja ne on kehitetty suomalaisille sisustusmateriaaleille ja suomalaisille kodeille. Valtaosa yrityksen markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.

Seuraa meitä
Facebookissa: https://www.facebook.com/Sinituote