Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Tuomila siirtyy Suomalaisen Työn Liitosta Kissconsulting Oy:n kehitysjohtajaksi

Tuomila siirtyy Suomalaisen Työn Liitosta Kissconsulting Oy:n kehitysjohtajaksi

Nimitys.
Julkaistu: 19.03.2015 klo 09:47
Julkaisija: Kissconsulting Oy

Kissconsulting on vahvistanut organisaatiotaan viimeisen vuoden aikana. Johtoryhmä vahvistui Aurinkomatkojen toimitusjohtajan roolista Kissconsultingin strategiajohtajaksi siirtyneellä Tuomo Meretniemellä sekä asiakkuusjohtajaksi tulleella Juha Valkamolla, joka on aikaisemmin toiminut Primulan toimitusjohtajana. Nyt johtoryhmä vahvistuu kehitysjohtajaksi nimitetyn Jaana Tuomilan panoksella.

”On huikeaa päästä tekemään töitä tällaisessa porukassa, jonka avulla asiakasyritykset ovat onnistuneet satakertaistamaan uusien asiakkaiden ja ideoiden määrän”, kommentoi Tuomila, jolla on pitkä kokemus myös valmennusbisneksestä. Hän on aikaisemmin toiminut myös Kissconsulting Oy:n pitkäaikaisena kumppanina.

Tuomilalla on vahvan liiketoimintaosaamisen lisäksi kokemusta mm. Suomalaisen Työn Liitosta, josta meriittinä panos Sinivalkoinen jalanjälki -konseptin alkuperäisidean kehittäjänä. ”Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme Tuomilan joukkoomme. Hän on vahvan osaamisen lisäksi luova, innostava, käytännönläheinen ja osaa meille tärkeän yksinkertaistamisen taidon”, iloitsevat yrityksen osakkaat strategiajohtaja Tuomo Meretniemi sekä toimitusjohtaja Maarika Maury.

Maarika Maury
maarika@kissconsulting.fi

Tuomo Meretniemi
strategiajohtaja