Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » TTS Työtehoseuran YT-neuvottelut päättyneet

TTS Työtehoseuran YT-neuvottelut päättyneet

Julkaistu: 25.05.2016 klo 14:03
Julkaisija: TTS Työtehoseura

TTS Työtehoseuran YT-neuvottelut ovat päättyneet ja Työtehoseura vähentää vakituista henkilöstöään 36 hengellä. Sen lisäksi määräaikaisia työsopimuksia ei pääsääntöisesti jatketa. Lisäksi Työtehoseura sulkee Sammatin toimipaikan ja luopuu matkailu- ja ravintola-alan koulutuksesta. Nyt neuvottelun kohteena olleet työtehtävät päättyvät porrastetusti vuoden 2016 aikana. Lisäksi toteutetaan työtilanteen mukaan lomautuksia.

TTS Työtehoseuran henkilöstövähennykset johtuvat valtion ammatilliseen ja työvoimakoulutukseen kohdistuvista määrärahaleikkauksista, jotka vähentävät TTS Työtehoseuran rahoitusta yli 3,5 miljoonaa euroa vuonna 2017.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Juha Ojala, puh. 050 5673 908

TTS Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki