Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » TTS Työtehoseura sopeuttaa toimintaansa

TTS Työtehoseura sopeuttaa toimintaansa

Julkaistu: 07.04.2016 klo 14:57
Julkaisija: TTS Työtehoseura

TTS Työtehoseura aloittaa yhteistoimintalain mukaiset neuvottelut 12.4. henkilöstömäärän vähentämiseksi enintään 45 henkilöllä. Tarve henkilöstömäärän vähentämiseen johtuu valtion ammatilliseen koulutukseen kohdistuvista suurista leikkauksista. Valtio leikkaa ammatillisen koulutuksen määrärahoja vuodelle 2017 noin 190 miljoonaa euroa. Lisäksi työvoimakoulutuksen määrärahoja vähennetään. YT-neuvottelut koskevat koko TTS Työtehoseuran toimintaa kaikilla toimipaikoilla.

TTS Työtehoseura ry on yleishyödyllinen yhdistys, jonka toiminnan tarkoituksena on parantaa työn ja tuotannon tehokkuutta ja taloudellisuutta sekä työturvallisuutta, -terveyttä ja -viihtyvyyttä ottaen huomioon kestävä kehitys, energiatalous ja ympäristö. TTS Työtehoseuralla on tällä hetkellä 225 työntekijää kymmenellä eri paikkakunnalla. TTS Työtehoseura järjestää ammatillista aikuis- ja nuorisokoulutusta ja harjoittaa tutkimus-, kehitys-, neuvonta- ja tiedotustoimintaa.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Juha Ojala, puh. 050 5673 908

TTS Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki