Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Topi-Keittiöt arvostaa bloggaajia

Topi-Keittiöt arvostaa bloggaajia

Julkaistu: 14.10.2016 klo 20:00
Julkaisija: Topi-Keittiöt Oy

Topi-Keittiöt Oy on mukana palkitsemassa vuoden parasta bloggaajaa perhe-kategoriassa The Blog Awards Finland 2016 -gaalassa. Illan aikana palkitaan bloggaajia, vloggaajia sekä paras sisältömarkkinointikampanja. Tapahtuman järjestää A-lehdet.

”Bloggaajat ovat meille tärkeitä yhteistyökumppaneita ja yksi tiedotuksen ja markkinoinnin kanava. Bloggaajat tekevät arvokasta työtä kertoessaan omia kokemuksiaan kuvin ja tekstein sekä samalla jakaen arkeaan tuntemattomienkin ihmisten kesken. Lisäksi tietoa eri tuotteista ja palveluista on saatavilla melkein reaaliajassa, mikä on nopea tapa yritykselle kertoa esimerkiksi uutuustuotteista, summaa myyntijohtaja Riitta Ojala-Fors.”

Topi-Keittiöt Oy luovuttaa perhe-kategorian voittajalle 1500 euron lahjakortin. ”Perheblogien antama vertaistuki suomalaisille perheille on arvokasta, joten halusimme palkita perhe-kategorian voittajan. Perheissä usein remontoidaan ja rakennetaan elämänmuutoksien myötä ja haluamme olla perheiden tukena arjen muuttuvissa tilanteissa, kertoo Ojala-Fors.

The Blog Awards Finland 2016 –gaala järjestetään pe 14.10.

Lisätietoja myyntijohtaja Riitta Ojala-Fors, riitta.ojala-fors@topi-keittiot.fi

Tapahtuman verkkosivu: The Blog Awards Finland 2016

Topi-Keittiöt Oy – tutummin Topi. Olemme valmistaneet suomalaisille laatukeittiöitä ja muita kodin kiintokalusteita jo yli 75 vuotta. Vuonna 1939 Toivo Ojala perusti Kalajoelle pienen puusepänverstaan, joka on kasvanut yhdeksi Suomen suurimmista kiintokalustetehtaista ja kotimaisen keittiösuunnittelun edelläkävijöistä. www.topi-keittiot.fi