Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Tommy Hellsten juhlii 25-vuotista kirjailijanuraansa

Kirjapaja

Tommy Hellsten juhlii 25-vuotista kirjailijanuraansa

Julkaistu: 20.06.2016 klo 13:20
Julkaisija: Kirjapaja

Tommy Hellstenin seurassa on syyskuun alun tapahtuma Savoy-teatterissa. Tilaisuus juhlistaa suosikkiterapeutin neljännesvuosisadan mittaista kirjailijanuraa. Tilaisuuden juontaa Lorenz Backman. Lipunmyynti juhlaseminaariin 3.9.2016 klo 14–18 Savoy-teatterissa Helsingissä alkaa tänään 20.6.2016.

Seminaarissa Tommy Hellsten käsittelee vieraittensa kanssa ihmisenä olemisen keskeisiä kysymyksiä: Miten voin elää elämääni ilman että toteutan entistä enemmän menneisyyttäni? Voinko löytää syvemmän merkityksen elämälleni? Voinko avautua rakkaudelle, vaikka en voi hallita, ymmärtää enkä ansaita sitä? Vieläkö virtahepo lymyilee olohuoneissa? Mitä tarkoittaa: ”Koskaan ei ole liian myöhäistä tulla siksi joka on”?

Tommy Hellstenin Virtahepo olohuoneessa ilmestyi ensimmäisen kerran 25 vuotta sitten. Teos on puhutellut yhä uusia lukijasukupolvia ja ollut saatavilla koko ajan vuodesta 1991 lähtien.

Tilaisuudessa on esillä myös Hellstenin uusin tuotanto: Tähän olen tullutKirja merkityksen löytämisestä (2016) sekä syksyllä ilmestyvä Minuiksi – Löytöretkiä henkiseen kasvuun -teos, jonka Hellsten on toimittanut yhdessä Tiina Tuomikosken kanssa.

Tommy Hellsten on työskennellyt terapeuttina, mentorina, kouluttajana, luennoitsijana ja kirjailijana. Hänen laajaan tuotantoonsa kuuluvat mm. suuren suosion saaneet teokset Virtahepo olohuoneessa (1991) ja Saat sen mistä luovut (2000).

Lisätietoja: Kirjapaja / viestintäpäällikkö Marja-Liisa Saraste marja-liisa.saraste@kirjapaja.fi 09 6877 4568 tai info@ihminentavattavissa.fi 045 312 3635.

Tommy Hellstenin seurassa – Löytöretkiä henkiseen kasvuun

Liput: 25 e Ticketmaster.fi

Lasten Keskus ja Kirjapaja Oy – Sisältöä elämään.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki