Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Testaa sovitko yrittäjäksi - Consultor toteutti Yritys-Suomi -palveluun yrittäjätestin

Consultor Finland Oy

Julkaistu: 22.05.2015 klo 07:45
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Consultor on toteuttanut yhteistyössä ELY-keskusten sekä TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskuksen KEHAn kanssa yrittäjätestin. Testi julkaistaan mm. Facebookin ja Yritys-Suomi -palvelun yhteydessä.

Consultorin asiantuntijat vastasivat yrittäjätestin teknisestä toteutuksesta. Testi toteutettiin LimeSurvey-työkalulla, joka on PHP-pohjainen open source -kyselytyökalu.

Millainen yrittäjä sinä olisit? Yrittäjiä on moneen junaan, eikä yhtä oikeaa yrittäjätyyppiä ole olemassa. Motivoiko sinua omakotitalo Saimaan rannalla vai kansainvälinen läpimurto? Tee testi ja saat selville, mihin joukkoon sinä kuulut!

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli noin 7,3 MEur ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

KEHA-keskus on valtakunnallinen, maantieteellisesti hajautetulla toimintamallilla ja verkostomaisesti toimiva ELY-keskusten sekä TE-toimistojen kehittämis- ja hallintopalveluja tuottava virasto.

www.keha-keskus.fi

Jyrki Virtanen