Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » TERVETULOA! Tommy Hellstenin seurassa -tilaisuuteen Savoy-teatterissa 3.9. KLO 14

Kirjapaja

Kutsu.
Julkaistu: 19.08.2016 klo 12:22
Julkaisija: Kirjapaja

Tommy Hellstenin seurassa juhlistaa suosikkiterapeutin neljännesvuosisadan mittaista kirjailijanuraa. Tilaisuus on juhlaseminaari Savoy-teatterissa la 3.9.2016 klo 14–18. Tilaisuuden isäntänä toimii Lorenz Backman.

Seminaarissa Tommy Hellsten käsittelee vieraittensa kanssa ihmisenä olemisen keskeisiä kysymyksiä: Miten voin elää elämääni ilman että toteutan entistä enemmän menneisyyttäni? Voinko löytää syvemmän merkityksen elämälleni? Voinko avautua rakkaudelle, vaikka en voi hallita, ymmärtää enkä ansaita sitä? Vieläkö virtahepo lymyilee olohuoneissa? Mitä tarkoittaa hengellinen elämä, entä: "Koskaan ei ole liian myöhäistä tulla siksi joka on"?

Portit perimmäisiin kysymyksiin avaa Tommy Hellstenin uusin tuotanto. Tähän olen tullut - Kirja merkityksen löytämisestä ilmestyi viime keväänä. Siitä tekijän kanssa vuoropuheluun käy opetusneuvos Kalevi Virtanen. Lisää elämän ja elämäntaidon suuria kysymyksiä on esillä kirjailija ja valmentaja Isa Merikallion kanssa käytävässä keskustelussa. Elokuussa ilmestynyt Minuiksi - Löytöretkiä henkiseen kasvuun -teos, jonka Hellsten on toimittanut yhdessä Tiina Tuomikosken kanssa, avaa puhuttelevia kasvutarinoita. Teos on myös yksi konkreettinen osoitus Tommy Hellstenin elämäntyön ja toimintamallin siirtymisestä uusille tekijöille.

Tommy Hellstenin Virtahepo olohuoneessa ilmestyi ensimmäisen kerran 25 vuotta sitten. Teos on puhutellut yhä uusia lukijasukupolvia ja ollut saatavilla koko ajan vuodesta 1991 lähtien.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset 26.8. mennessä:

Kirjapaja/viestintä Marja-Liisa Saraste (09 6877 4568) marja-liisa.saraste@kirjapaja.fi

Lasten Keskus ja Kirjapaja Oy – Sisältöä elämään.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki