Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Tervetuloa Ruka Nordic maailmancup -tapahtumaan

Ruka Nordic

Tervetuloa Ruka Nordic maailmancup -tapahtumaan

Kutsu.
Julkaistu: 07.10.2016 klo 14:25
Julkaisija: Ruka Nordic

Kutsu 7.10.2016

Kuusamon Erä-Veikot, Suomen Hiihtoliitto ja Ruka Nordic -organisaatio

kutsuu Teidät median edustajat

RUKA NORDIC maailmancup ‐tapahtumaan 25.–27.11.2016

Järjestyksessään 15. Ruka Nordic kokoaa kaikki pohjoismaiset lajit samalle hiihtostadionille aivan Rukan kylän ytimeen. Kisaviikonlopun aikana nähdään yhteensä kahdeksan maailmancupin osakilpailua. Katso kisaohjelma http://rukanordic.com/#kisaohjelma.

AKKREDITOINTI ON AUKI!

* Kirjoittava media ja valokuvaajat

“FIS season accreditation” on voimassa Rukalla. Kirjaudu FISin järjestelmään ja valitse oikea kilpailupaikka. Akkreditointilomake löytyy nettisivuiltamme www.rukanordic.com > Media > Akkreditointi. Lisätietoja lehdistöpäällikkö Jenni Pohtalalta jenni.pohtala@source.fi.

* TV, radio ja web-toimitukset

Kansallisten ja kansainvälisten TV‐yhtiöiden, radioiden, tuotanto‐ ja web‐toimitusyhtiöiden tulee lähettää akkreditointipyyntö TV- ja multimediaoikeuksien haltija Infront Italyn oikeuksien päällikkö Filip Grabowskille filip.grabowski@infrontsports.com 4.11.2016 mennessä.

Holiday Club Kuusamon Tropiikista on varattu kiintiömäärä huoneita median edustajien majoitukseen. Myös mökkimajoitus on mahdollinen. Majoitustarpeesta voi ilmoittaa akkreditointilomakkeella, jonka voi täyttää osoitteessa http://rukanordic.com/media/. Majoituksen voitte varata myös suoraan Paula Pellikan kautta: paula.pellikka@lomarengas.fi. Huomioithan, että majoituksen viimeinen varauspäivä on 31.10.2016!

Ruka Nordicin viimeisimmät tapahtumat ja uutiset löydät nettisivuiltamme http://rukanordic.com/uutiset/ ja sosiaalisen median kanavistamme!

Tervetuloa kokemaan Ruka Nordic ja nauttimaan tapahtumasta oheisohjelmineen!

Mediapalveluiden puolesta,

Lehdistöpäällikkö Jenni Pohtala

Gsm: +358 40 164 9940

E-mail: jenni.pohtala@source.fi

Tule mukaan Meijän Nordiciin!
www.rukanordic.com
www.facebook.com/rukanordic