Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Tarjoustavarataloketju Puuilo laajenee Kouvolaan

Puuilo Oy

Tarjoustavarataloketju Puuilo laajenee Kouvolaan

Julkaistu: 10.08.2016 klo 09:30
Julkaisija: Puuilo Oy

Tarjoustavarataloketju Puuilo avaa 17. myymälänsä tämän syksyn aikana Kouvolaan. Vaikka kauppa kompuroi Suomessa, Puuilo näkee kasvua liiketoiminnassaan ja haluaa jatkaa laajentumissuunnitelmaansa. Kuluvan tilikauden luvut osoittavat edelleen kasvua sekä vanhoissa olemassa olevissa myymälöissä että uusissa myymälöissä.

”Olemme edelleen kasvustrategian tiellä. Suunnitelmissamme on tuplata myymälöiden määrä seuraavan viiden vuoden aikana. Suomessa on vielä paljon kaupunkeja ja alueita, joissa haluamme toimia”, toteaa toimitusjohtaja Markku Tuomaala.

”Mahtavaa, että pääsemme tarjoamaan laajaa tuotevalikoimaamme, ammattimaista palveluamme ja tietenkin edullisia hintojamme myös Kouvolan alueen tee-se-itse-miehille ja –naisille”, kertoo toimitusjohtaja Markku Tuomaala.

Puuilo avasi aiemmin tänä vuonna myymälän Oulun Vasaraperään. Kouvolan uusi myymälä tulee toimimaan Katajaharjuntiellä.

Markku Tuomaala, toimitusjohtaja, Puuilo Oy, +358 40 540 56 70

Tietoa Puuilosta

Puuilo on perustettu vuonna 1982 ja yhtiö on yksi johtavista tarjoustavarataloketjuista Suomessa. Vahvasti kasvavalla yhtiöllä on tällä hetkellä 16 myymälää ympäri Suomea sekä verkkokauppa. Tuotevalikoima sisältää rakennustarvikkeet, työkalut, autotarvikkeet, puutarhatarvikkeet, lemmikkiruoat ja -tarvikkeet sekä taloustavarat. Puuilo puhuttelee erityisesti tee-se-itse-miehiä ja –naisia, ja yhtiö tunnetaan aina edullisista hinnoistaan sekä laajasta tuotevalikoimastaan. Yhtiön henkilöstömäärä on 260 ja sen liikevaihto on noin 77 miljoonaa euroa. Yhtiön omistaa Adelis Equity Partners Fund I ja yhtiön toimiva johto.

Lisätietoja: www.puuilo.fi.